Idén is számos meglepetést tartogatott a Real Nature Kft. VIP Állatkerti sétája
Miért kell hajhálót viselnünk a denevérek között? Hogyan tengeti mindennapjait az ormányos család és a kis elefántborjú, Asha? Mit és hogyan esznek a vízilovak és a zsiráfok? Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphattak azok, akik részt vettek az idei, immáron hagyományosnak mondható Real Nature Állatkerti Sétán.
A Good Milk és a Joya termékeket forgalmazó hazai cég elkötelezett híve az egészségtudatos táplálkozásnak és életmódnak, a természet, az élővilág és a zöld környezet megóvása kiemelt fontosságú számukra, amely kapcsán már több éve kiemelt szakmai partnerük a Fővárosi Növény- és Állatkert. Az évek alatt több állat nevelőszülei lettek, mint Cloénak az oroszlánfókának vagy a gyerekek nagy kedvencének Chuijnek, a nagycsaládos orángutánnak.
Az együttműködésről szóló kitüntető oklevelet idén Montskó Éva, az Alapítvány a Budapesti Állatkertért kuratóriumának elnöke ünnepélyes keretek között adta át Strasser-Kátai Bernadettnek, a cég ügyvezetőjének, aki hangsúlyozta, fontos, hogy egyre többen álljanak olyan nemes ügy mellé, mint a környezetvédelem.
A meghitt pillanatok után Hanga Zoltán, az Állatkert szóvivője köszöntötte a vendégeket, majd egy kisállat bemutatóval lepték meg a közönséget. A gyerekeket az élővilágról szóló kvíz kérdések szórakoztatták, majd a meghívottak egy fogadáson vehettek részt, ahol olyan finomságokat szolgáltak fel, amelyek mind a Real Nature Kft. által forgalmazott termékekből készültek és amelyeket a reform életmód hívei is bátran fogyaszthatnak. A fogadáson külön standot állítottak fel a cég egyre gyarapodó kínálatából, külön kiemelt helyet kapott a Good Milk joghurtcsalád új terméke, a 125gr-os poharas verzió. A Varázshegyben zajlott ceremónia után a meghívottak csapatokba szerveződve tekintették meg az Állatkert azon exkluzív részeit, ahova csak ritkán jut el a civil látogató. Az idei rendezvény egyéb meglepetést is tartogatott a látogatóknak; az este folyamán a Sárkányok Éjszakája rendezvényen is részt vehettek, ahol a kínai kultúra jellegzetes lampionművészetét mutatták be. A kínai fényvarázst a távol-keleti zene tette még misztikusabbá, így az ez évi Állatkerti Séta minden eddiginél különlegesebb élményt nyújtott a meghívott vendégeknek.
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >Madárinfluenza elleni vakcinázás indult ritka és nagy értékű állatkerti madárfajoknál
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatallal közreműködve a Ceva-Phylaxia Zrt. országos vakcinázási…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >