Idén is népszerű a Torkos Csütörtök
A farsangi akció keretében február 19-én fél áron kóstolhatják meg a vendégek a résztvevő éttermek menüit – tájékoztatott Lipcsey György Imre, a szervező Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgató-helyettese.
A néphagyományra épülő gasztronómiai akciót a vendéglátóhelyek és a nagyközönség pozitív visszajelzései alapján szervezik meg idén is. Tavaly több mint 600 étterem látott vendégül több mint 100 ezer vendéget.
Lipcsey Görgy Imre elmondta, hogy a magyar turisztikai célpontok, a magyar gasztronómia és a magyar agrártermékek közös népszerűsítését tartják célravezetőnek, ezért idén már a Torkos Csütörtök koordinálása is a turisztikai és az agrármarketing-terület együttműködésének jegyében valósul meg.
Ezen a napon a felhíváshoz csatlakozott éttermeknek azt kell vállalniuk, hogy az étel- és italfogyasztásból egyaránt 50 százalékos kedvezményt biztosítanak vendégeiknek. Külön erre az alkalomra készített, szűkített menüsorral az akcióban részt venni nem lehet, és a kedvezmény csak helyben fogyasztásra vonatkozik – tette hozzá Lipcsey György Imre.
Tájékoztatása szerint a csatlakozni kívánó éttermek a torkoscsutortok.itthon.hu oldalon regisztrálhatnak még február 15-ig, a torkoskodni kívánó vendégek pedig ugyanitt böngészhetnek a résztvevő vendéglátóhelyek kínálatában.
A Magyar Turizmus Zrt. részeként az Agrármarketing Centrum az országos gasztronómiai megmozduláshoz kötötte új Facebook-oldalának indítását is, amely a www.facebook.com/agrarmarketingcentrum címen érhető el, és ahol folyamatosan frissülő információkat találhatnak az érdeklődők. (MTI, hirado.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Rekord részvétel a magyar standon a mentes termékek kiállításán Bécsben
Az Agrármarketing Centrum először vett részt a Free From elnevezésű,…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója
A SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója – idén…
Tovább olvasom >A Colonnade Biztosító felkészült az Unitravel utasainak mielőbbi kártalanítására
A Colonnade Biztosító a jogszabályoknak megfelelően felkészült az Unitravel Kft.…
Tovább olvasom >Magyar Utazási Irodák Szövetsége: ez állhat a csődbe ment UniTravel esete mögött
Negyven év működés után fizetésképtelenséget jelentett az UniTravel Kft., az…
Tovább olvasom >