Idén is Dubicz borokkal koccinthatunk a Sziget-fesztiválokon
Egyre népszerűbbek a magyar borok a hazai fesztiválokon, csak tavaly nyáron például ötödével nőtt a borfogyasztás a Sziget nyári rendezvényein az előző évhez képest. A pozitív változásban a fogyasztási trendek alakulása mellett kulcsszerepet játszik a fesztiválokon elérhető borok magas minősége is. Éppen ezért a Borháló Borkereskedés úgy döntött, nem változtat a bevált recepten, és idén is a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok lesz a Sziget-fesztiválok borainak hivatalos szállítója.
A tavalyi év számai egyértelműen azt mutatták, hogy a Dubicz és a Borháló által kifejezetten a Sziget fesztiválokra készített borok, a Sziget White, a Sziget Rosé és a Sziget Red, stílusukban és ízvilágukban egyaránt illeszkednek a hazai és a nemzetközi fesztiválközönség ízléséhez. Ezért lett a Dubicz az első borászat, amely két egymást követő évben hivatalos partnerként lesz jelen a VOLT, az Efott, a Balaton Sound, a Sziget, a Be.my.lake és a STRAND fesztiválokon. Ennek megfelelően a borértékesítés terén kizárólagosságot élvezve minden vendéglátóhelyen a Borháló által választott Dubicz borokból válogathatnak az érdeklődők.
„A Borháló negyedik éve szolgálja ki a fesztiválozókat. A Sziget-rendezvényekre szállított alapboroknak fröccsben és tisztán is frissnek, élvezetesnek kell lenniük, ezeket a tételeket a fogyasztói igények és visszajelzések figyelembevételével közösen állítjuk össze a partnerpincészettel. A fehér és rozé alapbort 10 literes bag-in-box, vagyis zsákos-dobozos kiszerelésben, frissen letöltve, rugalmasan szállítjuk a helyszínekre, ahol a mindig hibátlan, üde, zamatos ital csapológépekből kerül a fesztiválozók poharába a gyors kiszolgálás érdekében” – mondta el Kathona Krisztián, a Borháló Borkereskedés alapító tulajdonosa. Tavaly a Dubicz palackos válogatása is sikert aratott a fesztiválokon: a megelőző évhez képest 75 százalékkal nőtt az étékesítés a prémiumszegmensben.
A fesztiválok sokszínű közönsége a világ minden tájáról érkezik, akik a bort sem egyformán isszák. Sokan tisztán fogyasztják, mások szódával fellazítva, fröccsként, és van, aki más italokkal együtt, egy kellemes koktél formájában élvezi igazán. Egy „fesztiválbornak” tehát számtalan ízlésnek kell megfelelnie. A Dubicz Borászat tulajdonosa, Dunai Bernadett számára továbbra is az a cél, hogy a fesztiválok vendégeinek csakis magas minőségű, könnyed és friss ízvilágú borokat kínáljanak. „Nagy büszkeség, hogy idén is a Dubicz Borászat lehet a Borháló partnere, s így idén is a mi boraink lesznek ott a legnagyobb hazai fesztiválokon. Külön öröm számunkra, hogy ennyire szerették borainkat a fesztiválozók, akiktől rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk. Idén sem kell majd csalódniuk, hiszen most is kiváló borokkal készülünk a fesztiválszezonra.”
Idén a sauvignon blanc alapú Sziget White-tal, a kékfrankos-pinot noir házasításból készült Sziget Roséval, és a kékfrankost, valamint cabernet franc-t párosító Sziget Red vörösborral várják a legnagyobb hazai fesztiválok látogatóit. A Sziget Red különlegessége, hogy az ehhez használt kékfrankos tavaly a második helyen végzett a VinCe Magazin nagy nyári vörösbortesztjén. Aki pedig a három alapboron túl a Dubicz Borászat által kínált különlegességekre is kíváncsi, annak 2019-ben is lesz lehetősége prémium borokat kóstolni.
Kapcsolódó cikkeink
Az új egri borverseny a friss évjáratú borokat értékelte
Első alkalommal került megrendezésre az Egri Csillag Egri Borvidéki Újborverseny…
Tovább olvasom >Aludobozra cseréli az boros palackokat a Waitrose a fenntarthatóság érdekében
Január 15-től a kis borosüvegek többségét alumíniumdobozra cseréli a Waitrose,…
Tovább olvasom >Vonzó borlap újborokkal – a METRO tanácsai
Az újborok már novembertől elkezdik kiszorítani az előző évjárat borait…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Év Széchenyi Vállalkozása 2022: „A Család Különdíja” elismerést a Trade magazin kiadója kapta
Immár nyolcadik alkalommal került sor „Az Év Széchenyi Vállalkozása” díj…
Tovább olvasom >Szak Zsuzsanna irányításával megalakult a Henkel Consumer Brands magyarországi vezetősége
A Henkel fenntartható növekedés stratégiáját követve egyesítette Laundry & Home…
Tovább olvasom >Díjat nyert a VALMAR #challenge
Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel…
Tovább olvasom >