Idén is Dubicz borokkal koccinthatunk a Sziget-fesztiválokon
Egyre népszerűbbek a magyar borok a hazai fesztiválokon, csak tavaly nyáron például ötödével nőtt a borfogyasztás a Sziget nyári rendezvényein az előző évhez képest. A pozitív változásban a fogyasztási trendek alakulása mellett kulcsszerepet játszik a fesztiválokon elérhető borok magas minősége is. Éppen ezért a Borháló Borkereskedés úgy döntött, nem változtat a bevált recepten, és idén is a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok lesz a Sziget-fesztiválok borainak hivatalos szállítója.
A tavalyi év számai egyértelműen azt mutatták, hogy a Dubicz és a Borháló által kifejezetten a Sziget fesztiválokra készített borok, a Sziget White, a Sziget Rosé és a Sziget Red, stílusukban és ízvilágukban egyaránt illeszkednek a hazai és a nemzetközi fesztiválközönség ízléséhez. Ezért lett a Dubicz az első borászat, amely két egymást követő évben hivatalos partnerként lesz jelen a VOLT, az Efott, a Balaton Sound, a Sziget, a Be.my.lake és a STRAND fesztiválokon. Ennek megfelelően a borértékesítés terén kizárólagosságot élvezve minden vendéglátóhelyen a Borháló által választott Dubicz borokból válogathatnak az érdeklődők.
„A Borháló negyedik éve szolgálja ki a fesztiválozókat. A Sziget-rendezvényekre szállított alapboroknak fröccsben és tisztán is frissnek, élvezetesnek kell lenniük, ezeket a tételeket a fogyasztói igények és visszajelzések figyelembevételével közösen állítjuk össze a partnerpincészettel. A fehér és rozé alapbort 10 literes bag-in-box, vagyis zsákos-dobozos kiszerelésben, frissen letöltve, rugalmasan szállítjuk a helyszínekre, ahol a mindig hibátlan, üde, zamatos ital csapológépekből kerül a fesztiválozók poharába a gyors kiszolgálás érdekében” – mondta el Kathona Krisztián, a Borháló Borkereskedés alapító tulajdonosa. Tavaly a Dubicz palackos válogatása is sikert aratott a fesztiválokon: a megelőző évhez képest 75 százalékkal nőtt az étékesítés a prémiumszegmensben.
A fesztiválok sokszínű közönsége a világ minden tájáról érkezik, akik a bort sem egyformán isszák. Sokan tisztán fogyasztják, mások szódával fellazítva, fröccsként, és van, aki más italokkal együtt, egy kellemes koktél formájában élvezi igazán. Egy „fesztiválbornak” tehát számtalan ízlésnek kell megfelelnie. A Dubicz Borászat tulajdonosa, Dunai Bernadett számára továbbra is az a cél, hogy a fesztiválok vendégeinek csakis magas minőségű, könnyed és friss ízvilágú borokat kínáljanak. „Nagy büszkeség, hogy idén is a Dubicz Borászat lehet a Borháló partnere, s így idén is a mi boraink lesznek ott a legnagyobb hazai fesztiválokon. Külön öröm számunkra, hogy ennyire szerették borainkat a fesztiválozók, akiktől rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk. Idén sem kell majd csalódniuk, hiszen most is kiváló borokkal készülünk a fesztiválszezonra.”
Idén a sauvignon blanc alapú Sziget White-tal, a kékfrankos-pinot noir házasításból készült Sziget Roséval, és a kékfrankost, valamint cabernet franc-t párosító Sziget Red vörösborral várják a legnagyobb hazai fesztiválok látogatóit. A Sziget Red különlegessége, hogy az ehhez használt kékfrankos tavaly a második helyen végzett a VinCe Magazin nagy nyári vörösbortesztjén. Aki pedig a három alapboron túl a Dubicz Borászat által kínált különlegességekre is kíváncsi, annak 2019-ben is lesz lehetősége prémium borokat kóstolni.
Kapcsolódó cikkeink
Korán indult a szekszárdi szüret: Irsai már a pincében, jön a rozé-alap
A szekszárdi borvidéken idén is korábban, már augusztus elején megkezdődött…
Tovább olvasom >„Tiéd a mérték!” nyílt levél a felelős borfogyasztásért
Nyílt levelet tett közzé a Magyar Bormarketing Ügynökség, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Idén több sátrat ajánlott jótékony célra és kevesebbet hagyott hátra a Sziget Fesztivál közönsége
Minden korábbinál kevesebb gazdátlan kempingfelszerelést hagytak hátra maguk után a…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >