Idén húsz új üzletet nyit a Lidl Spanyolországban
A Lidl Spanyolország idén mintegy 230 millió eurót fektet működésébe: megnyit 20 új áruházat, bővíti logisztikai hálózatát, valamint növeli a spanyol termékek beszerzését és exportját.
A kiskereskedő megkezdte a barcelonai Martorellben található logisztikai platformjának építését, amely a legnagyobb logisztikai beruházása lesz Spanyolországban.
A Lidl Spanyolország 2022-ben több mint 350 millió eurót invesztált mintegy 40 üzlet nyitásába, aminek köszönhetően piaci részesedését tekintve a harmadik legnagyobb szereplőként erősítette meg pozícióját az ország élelmiszer-kereskedelmi piacán.
A vállalat folytatta logisztikai infrastruktúrájának bővítését is: új logisztikai platformot hozott létre a granadai Escúzarban, és két új telket vásárolt Tarragonában és Leónban.
E beruházások eredményeként a Lidl jelenleg több mint 670 üzletet és 12 raktárt üzemeltet Spanyolországban.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >