Idén húsz új üzletet nyit a Lidl Spanyolországban
A Lidl Spanyolország idén mintegy 230 millió eurót fektet működésébe: megnyit 20 új áruházat, bővíti logisztikai hálózatát, valamint növeli a spanyol termékek beszerzését és exportját.
A kiskereskedő megkezdte a barcelonai Martorellben található logisztikai platformjának építését, amely a legnagyobb logisztikai beruházása lesz Spanyolországban.
A Lidl Spanyolország 2022-ben több mint 350 millió eurót invesztált mintegy 40 üzlet nyitásába, aminek köszönhetően piaci részesedését tekintve a harmadik legnagyobb szereplőként erősítette meg pozícióját az ország élelmiszer-kereskedelmi piacán.
A vállalat folytatta logisztikai infrastruktúrájának bővítését is: új logisztikai platformot hozott létre a granadai Escúzarban, és két új telket vásárolt Tarragonában és Leónban.
E beruházások eredményeként a Lidl jelenleg több mint 670 üzletet és 12 raktárt üzemeltet Spanyolországban.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >