Idén húsz új üzletet nyit a Lidl Spanyolországban
A Lidl Spanyolország idén mintegy 230 millió eurót fektet működésébe: megnyit 20 új áruházat, bővíti logisztikai hálózatát, valamint növeli a spanyol termékek beszerzését és exportját.
A kiskereskedő megkezdte a barcelonai Martorellben található logisztikai platformjának építését, amely a legnagyobb logisztikai beruházása lesz Spanyolországban.
A Lidl Spanyolország 2022-ben több mint 350 millió eurót invesztált mintegy 40 üzlet nyitásába, aminek köszönhetően piaci részesedését tekintve a harmadik legnagyobb szereplőként erősítette meg pozícióját az ország élelmiszer-kereskedelmi piacán.
A vállalat folytatta logisztikai infrastruktúrájának bővítését is: új logisztikai platformot hozott létre a granadai Escúzarban, és két új telket vásárolt Tarragonában és Leónban.
E beruházások eredményeként a Lidl jelenleg több mint 670 üzletet és 12 raktárt üzemeltet Spanyolországban.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >