Idén húsz új üzletet nyit a Lidl Spanyolországban
A Lidl Spanyolország idén mintegy 230 millió eurót fektet működésébe: megnyit 20 új áruházat, bővíti logisztikai hálózatát, valamint növeli a spanyol termékek beszerzését és exportját.
A kiskereskedő megkezdte a barcelonai Martorellben található logisztikai platformjának építését, amely a legnagyobb logisztikai beruházása lesz Spanyolországban.
A Lidl Spanyolország 2022-ben több mint 350 millió eurót invesztált mintegy 40 üzlet nyitásába, aminek köszönhetően piaci részesedését tekintve a harmadik legnagyobb szereplőként erősítette meg pozícióját az ország élelmiszer-kereskedelmi piacán.
A vállalat folytatta logisztikai infrastruktúrájának bővítését is: új logisztikai platformot hozott létre a granadai Escúzarban, és két új telket vásárolt Tarragonában és Leónban.
E beruházások eredményeként a Lidl jelenleg több mint 670 üzletet és 12 raktárt üzemeltet Spanyolországban.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Több spanyol városban tiltakoztak ismét a tömegturizmus miatt
Több spanyol nagyvárosban is számos tüntető vonult ismét utcára vasárnap,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >