Idén ennél szívszorítóbb karácsonyi reklám nem lesz a hazai FMCG piacon
Az Unicum kisfilmjének stílusa és története önmagában is megkapó, de az egyik főszereplő minden magyar szemébe könnyet csal.
Idén, május 28-án hunyt el Haumann Péter, aki számtalan színdarabban és magyar filmben szerepelt hosszú pályafutása során, de szinkronszínészként is megállta a helyét. A Nemzet Színésze címmel kitüntetett, Kossuth- és kétszeres Jászai Mari-díjas magyar színművész, rendező, érdemes művész, a Halhatatlanok Társulatának örökös tagja tagadhatatlanul a magyar színművészet kiemelkedő alakja volt, egy teljes generáció a Hupikék Törpikék Hókuszpókjának magyar hangjaként ismerte meg. Utoljára egy különleges történet kedvéért állt kamera elé, ez pedig nem más, mint az Unicum 2022-es karácsonyi reklámja. Hiába rövid ez a filmecske, mindenki szívét megérinti Haumann Péter utolsó szerepe.
Kapcsolódó cikkeink
Félig teli az elmúlt 15 hónap pohara
A Trade Marketing Klub egyik legnépszerűbb online eseménye a „Piackutatóktól…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >