Idén ennél szívszorítóbb karácsonyi reklám nem lesz a hazai FMCG piacon
Az Unicum kisfilmjének stílusa és története önmagában is megkapó, de az egyik főszereplő minden magyar szemébe könnyet csal.
Idén, május 28-án hunyt el Haumann Péter, aki számtalan színdarabban és magyar filmben szerepelt hosszú pályafutása során, de szinkronszínészként is megállta a helyét. A Nemzet Színésze címmel kitüntetett, Kossuth- és kétszeres Jászai Mari-díjas magyar színművész, rendező, érdemes művész, a Halhatatlanok Társulatának örökös tagja tagadhatatlanul a magyar színművészet kiemelkedő alakja volt, egy teljes generáció a Hupikék Törpikék Hókuszpókjának magyar hangjaként ismerte meg. Utoljára egy különleges történet kedvéért állt kamera elé, ez pedig nem más, mint az Unicum 2022-es karácsonyi reklámja. Hiába rövid ez a filmecske, mindenki szívét megérinti Haumann Péter utolsó szerepe.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >