Idén ennél szívszorítóbb karácsonyi reklám nem lesz a hazai FMCG piacon
Az Unicum kisfilmjének stílusa és története önmagában is megkapó, de az egyik főszereplő minden magyar szemébe könnyet csal.
Idén, május 28-án hunyt el Haumann Péter, aki számtalan színdarabban és magyar filmben szerepelt hosszú pályafutása során, de szinkronszínészként is megállta a helyét. A Nemzet Színésze címmel kitüntetett, Kossuth- és kétszeres Jászai Mari-díjas magyar színművész, rendező, érdemes művész, a Halhatatlanok Társulatának örökös tagja tagadhatatlanul a magyar színművészet kiemelkedő alakja volt, egy teljes generáció a Hupikék Törpikék Hókuszpókjának magyar hangjaként ismerte meg. Utoljára egy különleges történet kedvéért állt kamera elé, ez pedig nem más, mint az Unicum 2022-es karácsonyi reklámja. Hiába rövid ez a filmecske, mindenki szívét megérinti Haumann Péter utolsó szerepe.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Félig teli az elmúlt 15 hónap pohara
A Trade Marketing Klub egyik legnépszerűbb online eseménye a „Piackutatóktól…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >