Idén ennél szívszorítóbb karácsonyi reklám nem lesz a hazai FMCG piacon
Az Unicum kisfilmjének stílusa és története önmagában is megkapó, de az egyik főszereplő minden magyar szemébe könnyet csal.
Idén, május 28-án hunyt el Haumann Péter, aki számtalan színdarabban és magyar filmben szerepelt hosszú pályafutása során, de szinkronszínészként is megállta a helyét. A Nemzet Színésze címmel kitüntetett, Kossuth- és kétszeres Jászai Mari-díjas magyar színművész, rendező, érdemes művész, a Halhatatlanok Társulatának örökös tagja tagadhatatlanul a magyar színművészet kiemelkedő alakja volt, egy teljes generáció a Hupikék Törpikék Hókuszpókjának magyar hangjaként ismerte meg. Utoljára egy különleges történet kedvéért állt kamera elé, ez pedig nem más, mint az Unicum 2022-es karácsonyi reklámja. Hiába rövid ez a filmecske, mindenki szívét megérinti Haumann Péter utolsó szerepe.
Kapcsolódó cikkeink
Útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >