Idén ennél szívszorítóbb karácsonyi reklám nem lesz a hazai FMCG piacon
Az Unicum kisfilmjének stílusa és története önmagában is megkapó, de az egyik főszereplő minden magyar szemébe könnyet csal.
Idén, május 28-án hunyt el Haumann Péter, aki számtalan színdarabban és magyar filmben szerepelt hosszú pályafutása során, de szinkronszínészként is megállta a helyét. A Nemzet Színésze címmel kitüntetett, Kossuth- és kétszeres Jászai Mari-díjas magyar színművész, rendező, érdemes művész, a Halhatatlanok Társulatának örökös tagja tagadhatatlanul a magyar színművészet kiemelkedő alakja volt, egy teljes generáció a Hupikék Törpikék Hókuszpókjának magyar hangjaként ismerte meg. Utoljára egy különleges történet kedvéért állt kamera elé, ez pedig nem más, mint az Unicum 2022-es karácsonyi reklámja. Hiába rövid ez a filmecske, mindenki szívét megérinti Haumann Péter utolsó szerepe.
Kapcsolódó cikkeink
Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >Mit és hogyan vizsgál a Fogyasztóvédelem a reklámozási gyakorlatban?
Rekord létszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)…
Tovább olvasom >Egyetemistáknak szerveztek reklámversenyt
Idén második alkalommal rendezte meg A COPYTITION a Szegedi Tudományegyetem…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >