Idén is elindul a Zöldben játszani is jobb! kampány
A Henkel évtizedek óta azon dolgozik, hogy a környezettudatosságot, mint életformát ne csak a vállalaton belül, de a fogyasztók, vásárlók számára is „elérhetővé” tegye. A fenntarthatóság jegyében a Henkel 2016-ban egészen új szintre emelte termékei újrahasznosítását. A Rossmannal karöltve gyűjtést szerveztek, hogy a vásárlók bevonásával minél több üres Henkel termék flakonja összegyűljön. A műanyag dobozok azonban nem egy hulladéktelepre kerültek, hanem a felhalmozott mennyiségből újrahasznosított játszóteret épített a vállalat annak az iskolának, amelyik a legtöbb szavazatot kapta a vásárlóktól.
Az akció sikeres volt, hiszen a Holofon Zrt 1.110 kg flakont vett át és hasznosított, így a több ezer Henkeles műanyag doboz csúszdaként, hintaként vagy mászókaként szolgálta a gyerekeket Kalocsán, hiszen a pályázatot a helyi Eperföldi Általános Iskola nyerte. Az iskola 1709 szavazattal utasította maga mögé a második helyezett intézményt, így toronymagasan nyerte a szavazást.
A Henkel így idén is meghirdeti a „Zöldben játszani is jobb” játékát, ahol a tavalyi évhez hasonlóan országszerte 200 Rossmann üzletbe várják a kiürült Henkeles flakonokat, hogy egy kiválasztott oktatási intézmény értékes nyereményben részesüljön. Az intézmények most is – a tavalyihoz hasonlóan – a vásárlók szavazatai alapján részesülhetnek a nyereményekben. Mindezt úgy, hogy a Rossmann üzletekbe visszavitt flakonok után minden vásárló egy regisztrációs kuponnal szavazhat a kedvenc intézményére a www.megujulasereje.hu/rossmann oldalon.
A „Zöldben játszani is jobb” kampány így elsősorban nem az intézményekhez, hanem a szülői közösségekhez, a fogyasztókhoz és a vásárlókhoz szól.
2017-ben a Magyarországon immáron 30 éves Henkellel, eggyel nő a tét: hiszen az 1 millió értékű – felújításra és fejlesztésre szánt – fődíjon felül 3 intézmény 100.000 Ft értékű sportszerutalványt, 30 intézmény pedig higiéniai csomagot nyer. Az intézmények a fődíjat az alábbiakra használhatják majd fel: játszótér építése, parkosítás, szelektív hulladékgyűjtés kialakítása, energiatakarékos nyílászárók, csapok, csaptelepek korszerűsítése, valamint nyári tábor szervezése egy erdei iskolába.
Mivel az ökológiai lábnyomunk egyre csak növekszik, felelős FMCG-vállalatként kiemelten kezelik termékeik sorsát a felhasználás után is.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >