A dm is csatlakozik a Veganuár kihíváshoz
A dm.hu felületen januártól külön aloldalt szentelnek a témának, a Kezdd kicsiben a háztartásodban! zárt Facebook csoportban pedig játékra invitálják követőiket.

(Fotó: dm)
A január mint a megújulás hónapja ideális egy új étrend, például a veganizmus kipróbálására – ez áll a veganuár kihívás ötlete mögött. A kihívás apropóján a dm is arra buzdítja a vásárlókat, hogy próbálják ki a vegán étrendet egy hónapon át! Egyre több ember dönt úgy, hogy vegán termékeket vezet be a hétköznapi étrendjébe. A vegán táplálkozás sokszínűségéhez a dm változatos kínálata is hozzájárul, hiszen számos növényi alapú finomságot találunk a polcokon, köztük a dm többszörösen kitüntetett saját márkáját, a dmBio-t.
A vegán konyha rendkívül kreatív. Legyen szó reggeliről, ebédről, vacsoráról, esetleg nasikról vagy desszertekről, a különböző vegán receptek között mindenki talál kedvére valót. Januártól a dm honlapján is számos remek ötletet kínálnak a témában. A veganuár kihívás egy nonprofit szervezet kampánya, amely már több mint 209 országban és területen ösztönzi az embereket a növényi alapú étrend kipróbálására – januárban és egész évben. A kampány és a kihívásban való részvétel célja többek között az, hogy hozzájáruljunk a környezetvédelemhez és az egészséges életmódhoz.
Ezen az oldalon lesznek elérhetők a tartalmak januártól:
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >A dm segít, hogy minél többen hozzáférhessenek az intimhigiéniai termékekhez
A dm elköteleződött a női egészség támogatása mellett, kezdeményezéseivel továbbra…
Tovább olvasom >NKFH: dmBio Beeren Crunchy bogyós gyümölcsös 500 grammos müzlit hívtak vissza nem jelölt allergén miatt
Nem jelölt allergén (csillagfürt) miatt a Dm Drogerie Markt Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >