A dm is csatlakozik a Veganuár kihíváshoz
A dm.hu felületen januártól külön aloldalt szentelnek a témának, a Kezdd kicsiben a háztartásodban! zárt Facebook csoportban pedig játékra invitálják követőiket.

(Fotó: dm)
A január mint a megújulás hónapja ideális egy új étrend, például a veganizmus kipróbálására – ez áll a veganuár kihívás ötlete mögött. A kihívás apropóján a dm is arra buzdítja a vásárlókat, hogy próbálják ki a vegán étrendet egy hónapon át! Egyre több ember dönt úgy, hogy vegán termékeket vezet be a hétköznapi étrendjébe. A vegán táplálkozás sokszínűségéhez a dm változatos kínálata is hozzájárul, hiszen számos növényi alapú finomságot találunk a polcokon, köztük a dm többszörösen kitüntetett saját márkáját, a dmBio-t.
A vegán konyha rendkívül kreatív. Legyen szó reggeliről, ebédről, vacsoráról, esetleg nasikról vagy desszertekről, a különböző vegán receptek között mindenki talál kedvére valót. Januártól a dm honlapján is számos remek ötletet kínálnak a témában. A veganuár kihívás egy nonprofit szervezet kampánya, amely már több mint 209 országban és területen ösztönzi az embereket a növényi alapú étrend kipróbálására – januárban és egész évben. A kampány és a kihívásban való részvétel célja többek között az, hogy hozzájáruljunk a környezetvédelemhez és az egészséges életmódhoz.
Ezen az oldalon lesznek elérhetők a tartalmak januártól:
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >