A dm is csatlakozik a Veganuár kihíváshoz
A dm.hu felületen januártól külön aloldalt szentelnek a témának, a Kezdd kicsiben a háztartásodban! zárt Facebook csoportban pedig játékra invitálják követőiket.

(Fotó: dm)
A január mint a megújulás hónapja ideális egy új étrend, például a veganizmus kipróbálására – ez áll a veganuár kihívás ötlete mögött. A kihívás apropóján a dm is arra buzdítja a vásárlókat, hogy próbálják ki a vegán étrendet egy hónapon át! Egyre több ember dönt úgy, hogy vegán termékeket vezet be a hétköznapi étrendjébe. A vegán táplálkozás sokszínűségéhez a dm változatos kínálata is hozzájárul, hiszen számos növényi alapú finomságot találunk a polcokon, köztük a dm többszörösen kitüntetett saját márkáját, a dmBio-t.
A vegán konyha rendkívül kreatív. Legyen szó reggeliről, ebédről, vacsoráról, esetleg nasikról vagy desszertekről, a különböző vegán receptek között mindenki talál kedvére valót. Januártól a dm honlapján is számos remek ötletet kínálnak a témában. A veganuár kihívás egy nonprofit szervezet kampánya, amely már több mint 209 országban és területen ösztönzi az embereket a növényi alapú étrend kipróbálására – januárban és egész évben. A kampány és a kihívásban való részvétel célja többek között az, hogy hozzájáruljunk a környezetvédelemhez és az egészséges életmódhoz.
Ezen az oldalon lesznek elérhetők a tartalmak januártól:
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Szavazz a kedvenc Menteshelyedre, garantált kedvezményekért!
A menteshelyek.hu a paleo, vegán, cukormentes, regenor, tejfehérjementes, laktózmentes, szénhidrát-csökkentett és gluténmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >