A dm is csatlakozik a Veganuár kihíváshoz
A dm.hu felületen januártól külön aloldalt szentelnek a témának, a Kezdd kicsiben a háztartásodban! zárt Facebook csoportban pedig játékra invitálják követőiket.
A január mint a megújulás hónapja ideális egy új étrend, például a veganizmus kipróbálására – ez áll a veganuár kihívás ötlete mögött. A kihívás apropóján a dm is arra buzdítja a vásárlókat, hogy próbálják ki a vegán étrendet egy hónapon át! Egyre több ember dönt úgy, hogy vegán termékeket vezet be a hétköznapi étrendjébe. A vegán táplálkozás sokszínűségéhez a dm változatos kínálata is hozzájárul, hiszen számos növényi alapú finomságot találunk a polcokon, köztük a dm többszörösen kitüntetett saját márkáját, a dmBio-t.
A vegán konyha rendkívül kreatív. Legyen szó reggeliről, ebédről, vacsoráról, esetleg nasikról vagy desszertekről, a különböző vegán receptek között mindenki talál kedvére valót. Januártól a dm honlapján is számos remek ötletet kínálnak a témában. A veganuár kihívás egy nonprofit szervezet kampánya, amely már több mint 209 országban és területen ösztönzi az embereket a növényi alapú étrend kipróbálására – januárban és egész évben. A kampány és a kihívásban való részvétel célja többek között az, hogy hozzájáruljunk a környezetvédelemhez és az egészséges életmódhoz.
Ezen az oldalon lesznek elérhetők a tartalmak januártól:
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >