A dm is csatlakozik a Veganuár kihíváshoz
A dm.hu felületen januártól külön aloldalt szentelnek a témának, a Kezdd kicsiben a háztartásodban! zárt Facebook csoportban pedig játékra invitálják követőiket.

(Fotó: dm)
A január mint a megújulás hónapja ideális egy új étrend, például a veganizmus kipróbálására – ez áll a veganuár kihívás ötlete mögött. A kihívás apropóján a dm is arra buzdítja a vásárlókat, hogy próbálják ki a vegán étrendet egy hónapon át! Egyre több ember dönt úgy, hogy vegán termékeket vezet be a hétköznapi étrendjébe. A vegán táplálkozás sokszínűségéhez a dm változatos kínálata is hozzájárul, hiszen számos növényi alapú finomságot találunk a polcokon, köztük a dm többszörösen kitüntetett saját márkáját, a dmBio-t.
A vegán konyha rendkívül kreatív. Legyen szó reggeliről, ebédről, vacsoráról, esetleg nasikról vagy desszertekről, a különböző vegán receptek között mindenki talál kedvére valót. Januártól a dm honlapján is számos remek ötletet kínálnak a témában. A veganuár kihívás egy nonprofit szervezet kampánya, amely már több mint 209 országban és területen ösztönzi az embereket a növényi alapú étrend kipróbálására – januárban és egész évben. A kampány és a kihívásban való részvétel célja többek között az, hogy hozzájáruljunk a környezetvédelemhez és az egészséges életmódhoz.
Ezen az oldalon lesznek elérhetők a tartalmak januártól:
Kapcsolódó cikkeink
A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >Regisztráljon most látogatóként a Free From & Specialty Food & Wine Expo 2025 rendezvényre Bécsben!
Már megnyílt a regisztráció a Free From & Specialty Food…
Tovább olvasom >5 millió forint támogatás a csepeli Kompánia Alapítványnak
A 10. dm Jótékonysági Focitorna szervezésével a drogéria 5 millió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >