Idén 1,9 milliárd, jövőre 3,8 milliárd forint jut Budapest nemzetközi városmarketingjére
Idén 1,9 milliárd, jövőre 3,8 milliárd forintot fordít a kormány Budapest nemzetközi városmarketing kampányára – az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb számában jelent meg.
A kormányhatározat szerint meg kell újítani Budapest városarculatát, növelni kell vonzerejét. Át kell strukturálni a fővárosi turisztikai szolgáltatásokat, valamint ezekhez kapcsolódóan egy rövid távú, intenzív, Budapestet bemutató és népszerűsítő, kiterjedt nemzetközi városmarketing kampányt kell lefolytatni a kormányzati turizmus- és gazdaságfejlesztési marketingtevékenységgel összhangban.
A kormány elfogadta a városmarketing kampány kormány részére bemutatott koncepcióját.
A határozat szerint a kormány felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy – összhangban a Magyar Olimpiai Bizottság és Budapest Főváros Önkormányzata által a 2024. évi XXXIII. Olimpiai Játékok, valamint a XVII. Paralimpiai Játékok Budapesten történő megrendezése érdekében benyújtandó pályázat kormányzati támogatásáról és a pályázattal összefüggő egyes kormányzati feladatokról szóló kormányhatározattal – az egyes kiemelt budapesti beruházásokért felelős kormánybiztossal, valamint a turizmussal kapcsolatos állami feladatok koordinálásáért felelős kormánybiztossal egyeztetve és együttműködve, a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. útján gondoskodjon a városmarketing kampány előkészítésének és lefolytatásának megszervezéséről, folyamatosan, 2017. október 31-ig.
A városmarketing kampánnyal kapcsolatban lefolytatott beszerzések, változatlan tartalommal, egységesen a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. felelősségi körébe kerülnek. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
2040-re több mint 2,4 milliárd turista járja majd a világot
Az elmúlt évtizedekben a turizmus példátlan növekedést mutatott: 1975 és…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: nem zárt be a Balaton augusztus 20. után
Nem zárt be a Balaton a nyári szezon végével, augusztus…
Tovább olvasom >Balatoni turizmus: telt házak és növekvő bevételek cáfolják a visszaesésről szóló állításokat
Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke szerint évről évre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az amerikai reklám legszexistább print hirdetései – A nap képe
Egy hirdetéscsokor a reklámtörténet „szégyenletes időszakából”; nem véletlen, hogy egy,…
Tovább olvasom >Food styling Vietnámban – A nap videója
A vietnámi szakács Facebook-oldala sok látványosságot – videót és képet…
Tovább olvasom >MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >