Idén 1,9 milliárd, jövőre 3,8 milliárd forint jut Budapest nemzetközi városmarketingjére
Idén 1,9 milliárd, jövőre 3,8 milliárd forintot fordít a kormány Budapest nemzetközi városmarketing kampányára – az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb számában jelent meg.
A kormányhatározat szerint meg kell újítani Budapest városarculatát, növelni kell vonzerejét. Át kell strukturálni a fővárosi turisztikai szolgáltatásokat, valamint ezekhez kapcsolódóan egy rövid távú, intenzív, Budapestet bemutató és népszerűsítő, kiterjedt nemzetközi városmarketing kampányt kell lefolytatni a kormányzati turizmus- és gazdaságfejlesztési marketingtevékenységgel összhangban.
A kormány elfogadta a városmarketing kampány kormány részére bemutatott koncepcióját.
A határozat szerint a kormány felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy – összhangban a Magyar Olimpiai Bizottság és Budapest Főváros Önkormányzata által a 2024. évi XXXIII. Olimpiai Játékok, valamint a XVII. Paralimpiai Játékok Budapesten történő megrendezése érdekében benyújtandó pályázat kormányzati támogatásáról és a pályázattal összefüggő egyes kormányzati feladatokról szóló kormányhatározattal – az egyes kiemelt budapesti beruházásokért felelős kormánybiztossal, valamint a turizmussal kapcsolatos állami feladatok koordinálásáért felelős kormánybiztossal egyeztetve és együttműködve, a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. útján gondoskodjon a városmarketing kampány előkészítésének és lefolytatásának megszervezéséről, folyamatosan, 2017. október 31-ig.
A városmarketing kampánnyal kapcsolatban lefolytatott beszerzések, változatlan tartalommal, egységesen a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. felelősségi körébe kerülnek. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
VIMOSZ: optimizmus a turisztikai szektorban
Kitartó optimizmus jellemzi a magyarországi turisztikai szektort, az ágazat szereplői…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: Pokol van a Balaton partján
A Balatoni Turizmus Szövetség (BTSZ) közleményben hívta fel a figyelmet…
Tovább olvasom >Mi a drágább? A horvát tengerpart vagy a Balaton?
A magyarok körében Horvátország évek óta az egyik legkedveltebb nyári…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >