Ideiglenesen leállítja argentin tejüzemében a termelést a Nestlé
Márciusban egy hónapra felfüggeszti a termelést az argentin Córdoba régióban található tej- és tejporüzemében a Nestlé a felhalmozódott készletek kezelése céljából.
A vállalat szerint az intézkedés oka az export csökkenése és a helyi kereslet visszaesése – írja a Just Drinks. Az üzemben teljes és sovány tejport, instant tejport, UHT tejet, valamint Nesquik és Nido márkájú kész italokat gyártanak.
A leállás ideiglenes, március végéig tart a dolgozókra, az üzem működésére és az ellátási láncra gyakorolt lehető legkisebb hatással. Az üzemben 189 fő dolgozik, akik közül körülbelül 70%-ot érint a döntés.
A helyi élelmiszeripari szakszervezet vezetője, Fernando Martín Páez szerint a Nestlé készletei túl nagyra nőttek, mivel nem tudnak elég terméket eladni. A szakszervezet a termékek árának csökkentését javasolta a felesleg felszámolására, ahelyett, hogy a munkavállalók kerülnének hátrányba.
A Nestlé korábban jelentős beruházásokat eszközölt az üzemben: 2019-ben 12 millió svájci frankot fektetett be a Nesquik és Nido italok napi 10 millió literes gyártókapacitásának növelésére.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is folytatódott a Nestlé és a Zyntern mentorprogramja: újabb fiatalok kaptak támogatást a sikeres karrierépítéshez
A Nestlé globális kezdeményezésének részeként Magyarországon 2014-ben indult el a Nestlé…
Tovább olvasom >15 millió eurót invesztál spanyol kávégyárába a Nestlé
15 millió eurós beruházást jelentett be spanyolországi Girona gyárában a…
Tovább olvasom >100%-ban a Nestlé tulajdonába került a kínai Hsu Fu Chi édességmárka
Megszerezte a Nestlé a kínai Hsu Fu Chi édességgyártó fennmaradó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén végre beindulhat a gazdasági növekedés
Elsősorban az élénkülő fogyasztásnak köszönhetően idén 2 százalékkal nőhet a…
Tovább olvasom >Kozák Tamás: Az állami árszabályozás nem megoldás az inflációra
A kiskereskedelemben zajló piaci folyamatok egyre inkább reflektorfénybe kerülnek, különösen…
Tovább olvasom >EY-kutatás: a fogyasztói benyomásnak kulcsszerepe van az üzleti sikerben
A fogyasztói benyomás kulcsszerepet játszik az üzleti sikerben, a legtöbb…
Tovább olvasom >