Hűtőbe szállítási szolgáltatást indít a Carrefour Franciaországban
A Carrefour webshopban rendelő vásárlói egy kísérleti projekt keretében a közvetlenül a hűtőszekrénybe történő kiszállítást is választhatják. Ehhez a vásárlóknak csupán egy intelligens zárat kell felszerelniük az Assa Abloy-tól, a Carrefour projektbeli partnerétől.
A kiszállító sofőr – az előre egyeztetett szállítási időpontban – a zárat nyitva a vásárló otthonában teljesíti a kiszállítást: a friss termékeket azonnal a hűtőszekrénybe, a fagyasztott termékeket a fagyasztóba, a száraz árut pedig a konyha egy központi helyére teszi. Távozás előtt a futár képet küld az ügyfélnek a kiszállított élelmiszerekről. A vásárlók értesítést kapnak a futár lakásba, illetve házba belépésekor és távozásakor egyaránt.
A Carrefour bár elsőként vezeti be a hűtőszekrényes kiszállítási szolgáltatást a francia piacon, ám a rendszer az Egyesült Államokban már egy ideje létezik.
Kapcsolódó cikkeink
A mesterséges intelligencia tovább gyorsítja az online rendelések kézbesítését
A tervezési folyamatok és a rendelések számának, illetve jellemzőinek előrejelzésével,…
Tovább olvasom >Albániára és Luxemburgra is kiterjeszti tevékenységét a Wolt
Elindult a Wolt Albániában és Luxemburgban is, ezzel bővítve az…
Tovább olvasom >Befejezi működését Párizsban a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway bezárja házhozszállítási szolgáltatását Párizsban, és e…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >