Huszonötezer családnak segít idén az Adni Öröm! jótékonysági akció
Mintegy 25 ezer ajándékcsomag készült a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Adni Öröm! akciójában, amelyeket a szeretetszolgálat még az ünnepek előtt eljuttat a rászorulóknak.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/christmas-tree-g4dea6958b_1920.jpg)
Sikeresen zajlott az akció
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország 27. Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akciója eredményeképpen 2023-ban csaknem 200 tonna élelmiszerből készültek ajándékcsomagok, melyek 25 ezer rászoruló család megajándékozását teszik lehetővé még az ünnepek előtt – közölte a a szeretetszolgálat szerdán az MTI-vel.
Idén december 14-e és 19-e között zajlott az Adni Öröm! akció adománygyűjtő kampánya a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, az adománykártyákat pedig december 1-től vásárolhatták meg azok, akik a segítségnyújtásnak ezt a formáját választották.
„A Magyar Máltai Szeretetszolgálat önkénteseinek kérését meghallgató vásárlók arról tettek tanúbizonyságot, hogy a jó emberek ma is köztünk járnak, és ha lehetőséget kapnak rá, szívesen segítenek. Karácsony előtt a SPAR online shopban vagy az üzletekben megvásárolt adománykártyák révén több mint 6,3 millió forint felajánlás érkezett, a Máltai Szeretetszolgálat adomanyozz.hu weboldalán keresztül pedig további mintegy 5 millió forintot ajánlottak fel a támogatók. Ebből, valamint a vásárlók által a boltokban személyesen átadott tartós élelmiszerekből pedig 25 ezer ajándékcsomagot állítottak össze munkatársaink. Az ajándékokat az ország egész területén még az ünnep előtt eljuttatjuk a rászoruló családoknak, és a szükséget szenvedő embereknek”
– idézi a közlemény Romhányi Tamást, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetőjét.
„Tudatosan választottuk az idei Adni Öröm! kezdeményezés mottójául, hogy Az adományod kincset ér, hiszen ezzel is szerettük volna felhívni a vásárlók figyelmét arra, hogy egy kilogramm liszt, egy konzerv, egy csomag tészta vagy egy tábla csokoládé is ajándék lehet ott, ahol nem bővelkednek a mindennapi betevőben az emberek. A felajánlott élelmiszerek egy-egy ajándékcsomagba kerülve valóban karácsonyi meglepetésként szolgálnak, örömet okoznak és bearanyozzák az ünnepet a leghátrányosabb helyzetű családoknál”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >Közel százezer forintot költöttünk élelmiszerre az ünnepi időszakban
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >