Huszonöt éves a Billa saját márkája, a Clever
Az osztrák Billa saját márkája, a Clever új termékekkel és frissített megjelenéssel ünnepli 25. évfordulóját. A márka alatt megjelenő új termékek között szerepel mogyoró, hamburgerzsömle, friss tojásból készült gofri, partiitalok és a Gummibärli energiaital egy limitált kiadású változata – közölte a vállalat.
A Rewe Csoporthoz tartozó lánc Clever márkáját 1999-ben 40 alapvető élelmiszercikkel – egyebek mellett gyümölcsjoghurttal, halrudacskákkal, chipsszel – indította útjára. A kínálatban ma több mint 700 alapvető élelmiszertermék – sajt, kolbász, hús, fagyasztott pizza, jégkrém, italok, háztartási áruk, higiéniai termékek és állateledel – található.
A kiskereskedő szerint a vásárlók körében legnépszerűbb Clever termékek a konyhai törlő, a tea, a vaj, a sonka, az energiaitalok, a tojás, a Gouda sajt, a darálthús és a banán.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >