Huszonöt éves a Billa saját márkája, a Clever
Az osztrák Billa saját márkája, a Clever új termékekkel és frissített megjelenéssel ünnepli 25. évfordulóját. A márka alatt megjelenő új termékek között szerepel mogyoró, hamburgerzsömle, friss tojásból készült gofri, partiitalok és a Gummibärli energiaital egy limitált kiadású változata – közölte a vállalat.
A Rewe Csoporthoz tartozó lánc Clever márkáját 1999-ben 40 alapvető élelmiszercikkel – egyebek mellett gyümölcsjoghurttal, halrudacskákkal, chipsszel – indította útjára. A kínálatban ma több mint 700 alapvető élelmiszertermék – sajt, kolbász, hús, fagyasztott pizza, jégkrém, italok, háztartási áruk, higiéniai termékek és állateledel – található.
A kiskereskedő szerint a vásárlók körében legnépszerűbb Clever termékek a konyhai törlő, a tea, a vaj, a sonka, az energiaitalok, a tojás, a Gouda sajt, a darálthús és a banán.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >Új márkát indít a Lidl Svájcban a hazai termékek népszerűsítésére
Május 8-án jelent meg svájci üzleteiben a Lidl új Qualité…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >