Huszonöt éves a Billa saját márkája, a Clever
Az osztrák Billa saját márkája, a Clever új termékekkel és frissített megjelenéssel ünnepli 25. évfordulóját. A márka alatt megjelenő új termékek között szerepel mogyoró, hamburgerzsömle, friss tojásból készült gofri, partiitalok és a Gummibärli energiaital egy limitált kiadású változata – közölte a vállalat.
A Rewe Csoporthoz tartozó lánc Clever márkáját 1999-ben 40 alapvető élelmiszercikkel – egyebek mellett gyümölcsjoghurttal, halrudacskákkal, chipsszel – indította útjára. A kínálatban ma több mint 700 alapvető élelmiszertermék – sajt, kolbász, hús, fagyasztott pizza, jégkrém, italok, háztartási áruk, higiéniai termékek és állateledel – található.
A kiskereskedő szerint a vásárlók körében legnépszerűbb Clever termékek a konyhai törlő, a tea, a vaj, a sonka, az energiaitalok, a tojás, a Gouda sajt, a darálthús és a banán.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >