Huszonöt éves a Billa saját márkája, a Clever
Az osztrák Billa saját márkája, a Clever új termékekkel és frissített megjelenéssel ünnepli 25. évfordulóját. A márka alatt megjelenő új termékek között szerepel mogyoró, hamburgerzsömle, friss tojásból készült gofri, partiitalok és a Gummibärli energiaital egy limitált kiadású változata – közölte a vállalat.
A Rewe Csoporthoz tartozó lánc Clever márkáját 1999-ben 40 alapvető élelmiszercikkel – egyebek mellett gyümölcsjoghurttal, halrudacskákkal, chipsszel – indította útjára. A kínálatban ma több mint 700 alapvető élelmiszertermék – sajt, kolbász, hús, fagyasztott pizza, jégkrém, italok, háztartási áruk, higiéniai termékek és állateledel – található.
A kiskereskedő szerint a vásárlók körében legnépszerűbb Clever termékek a konyhai törlő, a tea, a vaj, a sonka, az energiaitalok, a tojás, a Gouda sajt, a darálthús és a banán.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >