Húszmillió forintot gyűjtött össze a Tesco a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek
A Tesco kuponos akciója eredményeként húszmillió forint gyűlt össze a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet javára.
A Tesco évek óta szentel figyelmet a rászorulók megsegítésének. Ennek szellemében indította el „az év támogatottja” nevű programot, amellyel hátrányos helyzetű csoportokat segítő alapítványokat támogat évente húszmillió forint értékű adománnyal.
November 28-án indult el a Tescóban a szeretet.éhség. nevű adománygyűjtő akció, amelynek keretében a vásárlók kétszáz forint értékben vehettek kuponokat a pénztáraknál. A kuponokból százezer kelt el, így húszmillió forint gyűlt össze, amely az azt megelőző év összegének háromszorosát tette ki.
Tavaly „Az év támogatottja” nevű pályázatot az Ökumenikus Segélyszervezet nyerte meg, így őket illette a kuponok eladásából befolyt összeg a húszmillió forintos adománnyal együtt. Az összeget az alapítvány által támogatott családok átmeneti otthonainak fejlesztésére és működtetésére fordítják – írta a btl.hu nyomán a mmonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >Nagykanizsán nyitotta ötvenhetedik éttermét a Burger King
Az országban az 57., Zalában a második éttermét nyitotta meg…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics Beérkező levelek
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >