Húszmillió forintot gyűjtött össze a Tesco a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek
A Tesco kuponos akciója eredményeként húszmillió forint gyűlt össze a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet javára.
A Tesco évek óta szentel figyelmet a rászorulók megsegítésének. Ennek szellemében indította el „az év támogatottja” nevű programot, amellyel hátrányos helyzetű csoportokat segítő alapítványokat támogat évente húszmillió forint értékű adománnyal.
November 28-án indult el a Tescóban a szeretet.éhség. nevű adománygyűjtő akció, amelynek keretében a vásárlók kétszáz forint értékben vehettek kuponokat a pénztáraknál. A kuponokból százezer kelt el, így húszmillió forint gyűlt össze, amely az azt megelőző év összegének háromszorosát tette ki.
Tavaly „Az év támogatottja” nevű pályázatot az Ökumenikus Segélyszervezet nyerte meg, így őket illette a kuponok eladásából befolyt összeg a húszmillió forintos adománnyal együtt. Az összeget az alapítvány által támogatott családok átmeneti otthonainak fejlesztésére és működtetésére fordítják – írta a btl.hu nyomán a mmonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >