Húszezer ingyenes tagságot kínál a Walmart+ Anyák napi promóciójában
A Walmart 20 000 Walmart+ tagságot tervez szétosztani újdonsült anyukák között Anyák napját megelőzően.
Az akció a Pampers kórházi ajándékcsomag-programmal együttműködve valósul meg. Májustól kezdődően a közelmúltban anyukává vált kismamák egy újrahasználható szövettáskából, egy törlőkendő mintacsomagból és egy egyéves Walmart+ tagságból álló ajándékcsomagot kaphatnak, amíg a készlet tart – közölte a kiskereskedő hétfőn sajtóközleményben. A közelgő ünnep idén május 14-ére esik.
A Walmart+ éves tagság 98 dollárba kerül, és a tagság olyan omnichannel-előnyöket tartalmaz, mint a korlátlan ingyenes szállítás a megjelölt árucikkekre rendelési minimum nélkül, ingyenes házhozszállítás az üzletekből, üzemanyag-kedvezmények, az üzletekben mobilos scan and go, valamint a Paramount+ streaming szolgáltatáshoz való hozzáférés.
A Walmart+ tagok emellett hozzáférést kapnak az újonnan bevezetésre kerülő termékekhez és az online ajánlatokhoz, valamint otthonról is intézhetik a visszaküldéseket. A tagok számos szolgáltatásra vonatkozó, korlátozott ideig érvényes ajánlatokhoz is hozzáférést kapnak.
A promóció részeként a Walmart olyan hírességek mint Cardi B, Stephanie Beatriz, Janelle James és Jenny Slate anyasággal kapcsolatos trükkjeit is megosztja.
Az anyák napjához kapcsolódó kiadások az Egyesült Államokban a National Retail Federation szerint 2022-ben várhatóan rekordmagas, 31,7 milliárd dollárt érnek el, ami 3,6 milliárd dollárral több az előző évinél. Tavaly az üdvözlőkártyák, a virág és a különleges programok voltak a legnépszerűbb ajándékkategóriák. Tavaly az anyák napi vásárlók 27%-a élményajándékokat, például koncert- vagy sporteseményre szóló jegyeket tervezett adni, szemben a 2021-es 23%-kal. Ez az NRF 2016-ban kezdődött adatfelvétele óta a legmagasabb érték.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >Megújítja a Z generáció kedvéért a Danone az Activiát
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >