Húsz százalákkal emeli dolgozóinak bérét a Lidl
A kormányzati törekvésekkel összhangban, a kereskedelmi szektorban legnagyobb mértékű béremelést hajt végre a Lidl Magyarország. A 2016-os komplex bérfejlesztési folyamat első lépéseként március 1-jétől 5%-kal emelkedett, július 1-jétől további 15%-kal nő a vállalat minden fizikai dolgozójának fizetése országszerte. Az áruházlánc a 2016-os gazdasági évben 1,2 milliárd forintot invesztál az alkalmazottak támogatásába, ezen felül a kereskedelmi szakdolgozók bérminimumának definiálását is javasolja.
A szektorban jellemző átlagbéreknél magasabb fizetést, képzéseket és egyéb béren kívüli juttatásokat nyújtó Lidl Magyarország évek óta élen jár a dolgozók javadalmazásában. A jelenlegi bérfejlesztés a vállalat több mint 4000 munkavállalójának 90%-át, az értékesítésben és a logisztikai központokban dolgozókat érinti, akik július 1-jével összesen 20%-os fizetésemelésben részesülnek. Mindezen felül az áruházlánc április 1-jével ingyenes egészségügyi szakellátásokat, szűrővizsgálatokat, illetve élet-és balesetbiztosítást tartalmazó, minden dolgozó számára elérhető egészségprogramot vezetett be. Márciustól, a meglévő cafeteria rendszeren felül az összes munkavállalójának kedvezményprogramot is kínál a Lidl, melynek keretében 5-20%-os kedvezményt vehetnek igénybe a dolgozók 45 partner üzlethálózatában.
„A Lidl felelős vállalati működésében stratégiailag kiemelt szerepe van a munkavállalók támogatásának. Kiváló szakemberekkel dolgozunk együtt, ezért minden rendelkezésünkre álló eszközzel segítenünk kell őket. Ezen túlmenően, a kereskedelmi szakdolgozók védelmének érdekében a szektorban definiált bérminimum megvalósítást is javasoljuk” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.
A Lidl Magyarország a hazai kiskereskedelmi szektor legdinamikusabban fejlődő szereplője. Magyarországon 2004-ben jelent meg a piacon, amikor első logisztikai központját és 12 üzletét megnyitotta. Mára már 165 áruháza, 3 logisztikai központja és több mint 4000 dolgozója van hazánkban.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >