Húsz százalákkal emeli dolgozóinak bérét a Lidl
A kormányzati törekvésekkel összhangban, a kereskedelmi szektorban legnagyobb mértékű béremelést hajt végre a Lidl Magyarország. A 2016-os komplex bérfejlesztési folyamat első lépéseként március 1-jétől 5%-kal emelkedett, július 1-jétől további 15%-kal nő a vállalat minden fizikai dolgozójának fizetése országszerte. Az áruházlánc a 2016-os gazdasági évben 1,2 milliárd forintot invesztál az alkalmazottak támogatásába, ezen felül a kereskedelmi szakdolgozók bérminimumának definiálását is javasolja.
A szektorban jellemző átlagbéreknél magasabb fizetést, képzéseket és egyéb béren kívüli juttatásokat nyújtó Lidl Magyarország évek óta élen jár a dolgozók javadalmazásában. A jelenlegi bérfejlesztés a vállalat több mint 4000 munkavállalójának 90%-át, az értékesítésben és a logisztikai központokban dolgozókat érinti, akik július 1-jével összesen 20%-os fizetésemelésben részesülnek. Mindezen felül az áruházlánc április 1-jével ingyenes egészségügyi szakellátásokat, szűrővizsgálatokat, illetve élet-és balesetbiztosítást tartalmazó, minden dolgozó számára elérhető egészségprogramot vezetett be. Márciustól, a meglévő cafeteria rendszeren felül az összes munkavállalójának kedvezményprogramot is kínál a Lidl, melynek keretében 5-20%-os kedvezményt vehetnek igénybe a dolgozók 45 partner üzlethálózatában.
„A Lidl felelős vállalati működésében stratégiailag kiemelt szerepe van a munkavállalók támogatásának. Kiváló szakemberekkel dolgozunk együtt, ezért minden rendelkezésünkre álló eszközzel segítenünk kell őket. Ezen túlmenően, a kereskedelmi szakdolgozók védelmének érdekében a szektorban definiált bérminimum megvalósítást is javasoljuk” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.
A Lidl Magyarország a hazai kiskereskedelmi szektor legdinamikusabban fejlődő szereplője. Magyarországon 2004-ben jelent meg a piacon, amikor első logisztikai központját és 12 üzletét megnyitotta. Mára már 165 áruháza, 3 logisztikai központja és több mint 4000 dolgozója van hazánkban.
Kapcsolódó cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >