Húsz százalákkal emeli dolgozóinak bérét a Lidl
A kormányzati törekvésekkel összhangban, a kereskedelmi szektorban legnagyobb mértékű béremelést hajt végre a Lidl Magyarország. A 2016-os komplex bérfejlesztési folyamat első lépéseként március 1-jétől 5%-kal emelkedett, július 1-jétől további 15%-kal nő a vállalat minden fizikai dolgozójának fizetése országszerte. Az áruházlánc a 2016-os gazdasági évben 1,2 milliárd forintot invesztál az alkalmazottak támogatásába, ezen felül a kereskedelmi szakdolgozók bérminimumának definiálását is javasolja.
A szektorban jellemző átlagbéreknél magasabb fizetést, képzéseket és egyéb béren kívüli juttatásokat nyújtó Lidl Magyarország évek óta élen jár a dolgozók javadalmazásában. A jelenlegi bérfejlesztés a vállalat több mint 4000 munkavállalójának 90%-át, az értékesítésben és a logisztikai központokban dolgozókat érinti, akik július 1-jével összesen 20%-os fizetésemelésben részesülnek. Mindezen felül az áruházlánc április 1-jével ingyenes egészségügyi szakellátásokat, szűrővizsgálatokat, illetve élet-és balesetbiztosítást tartalmazó, minden dolgozó számára elérhető egészségprogramot vezetett be. Márciustól, a meglévő cafeteria rendszeren felül az összes munkavállalójának kedvezményprogramot is kínál a Lidl, melynek keretében 5-20%-os kedvezményt vehetnek igénybe a dolgozók 45 partner üzlethálózatában.
„A Lidl felelős vállalati működésében stratégiailag kiemelt szerepe van a munkavállalók támogatásának. Kiváló szakemberekkel dolgozunk együtt, ezért minden rendelkezésünkre álló eszközzel segítenünk kell őket. Ezen túlmenően, a kereskedelmi szakdolgozók védelmének érdekében a szektorban definiált bérminimum megvalósítást is javasoljuk” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.
A Lidl Magyarország a hazai kiskereskedelmi szektor legdinamikusabban fejlődő szereplője. Magyarországon 2004-ben jelent meg a piacon, amikor első logisztikai központját és 12 üzletét megnyitotta. Mára már 165 áruháza, 3 logisztikai központja és több mint 4000 dolgozója van hazánkban.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >