Húsz éves a GFK Hungária
A 20 éve, 1989 augusztusában alapított GfK Hungária a GfK első intézete volt a közép- és kelet-európai régióban. A vállalat mikro-vállalkozásból nőtte ki magát Magyarország vezető piackutató szervezetévé.
A GfK Hungáriát a piacgazdaság hazai bevezetésének küszöbén alapította a GfK Csoport osztrák leányvállalata, a Fessel-GfK.
A GfK Hungária munkatársai – köztük az Országos Piackutató Intézet tapasztalt kutatóival – a GfK nemzetközi tapasztalatainak felhasználásával kezdték meg az adatfelvételt és az egyes kutatási területek felépítését és működtetését.
A GfK alaptermékeinek, a kiskereskedelemi és a háztartáspanelnek a bevezetése már 1991-1992-ben megtörtént. 1994-ben kezdődött a pénzügypiaci monitoring vizsgálat, amellyel azóta is intenzíven foglalkozik a vállalat, mint a szektor meghatározó szereplője. 1997-től megkezdődött a kiskereskedelmi ágazat vizsgálata. Bár a vállalat már a kilencvenes évek közepén folytatott kutatásokat az egészség és a gyógyszeripar területén, az LHS Consulting három évvel ezelőtti integrálása új perspektívákat nyújt a felértékelődő HealthCare szektorban.
Húsz évvel ezelőtt egy tíz főnél kisebb létszámú vállalkozásként indult a GfK Hungária. A létszám azóta megtízszereződött, a forgalom mintegy negyvenszeresére növekedett.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >