Húsz éves a GFK Hungária
A 20 éve, 1989 augusztusában alapított GfK Hungária a GfK első intézete volt a közép- és kelet-európai régióban. A vállalat mikro-vállalkozásból nőtte ki magát Magyarország vezető piackutató szervezetévé.
A GfK Hungáriát a piacgazdaság hazai bevezetésének küszöbén alapította a GfK Csoport osztrák leányvállalata, a Fessel-GfK.
A GfK Hungária munkatársai – köztük az Országos Piackutató Intézet tapasztalt kutatóival – a GfK nemzetközi tapasztalatainak felhasználásával kezdték meg az adatfelvételt és az egyes kutatási területek felépítését és működtetését.
A GfK alaptermékeinek, a kiskereskedelemi és a háztartáspanelnek a bevezetése már 1991-1992-ben megtörtént. 1994-ben kezdődött a pénzügypiaci monitoring vizsgálat, amellyel azóta is intenzíven foglalkozik a vállalat, mint a szektor meghatározó szereplője. 1997-től megkezdődött a kiskereskedelmi ágazat vizsgálata. Bár a vállalat már a kilencvenes évek közepén folytatott kutatásokat az egészség és a gyógyszeripar területén, az LHS Consulting három évvel ezelőtti integrálása új perspektívákat nyújt a felértékelődő HealthCare szektorban.
Húsz évvel ezelőtt egy tíz főnél kisebb létszámú vállalkozásként indult a GfK Hungária. A létszám azóta megtízszereződött, a forgalom mintegy negyvenszeresére növekedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >