Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az ALDI. Egy füstölt csülökből, tormából és sós kalácsból álló hagyományos húsvéti menü 7,5%-kal olcsóbb, mint a tavalyi év hasonló időszakában.
Az ALDI minden esetben a lehető legjobb árakat szeretné biztosítani a magyar fogyasztók számára, ezért a közelgő ünnep alkalmából is rendkívül kedvező áron kínálja a népszerű húsvéti élelmiszereket. A vásárlók az idei ünnepre is gazdag füstölthús-, pékáru-, zöldség-, gyümölcs-, hal- és tejtermékkínálatból állíthatják össze az ünnepi asztal fogásait.
A húsvét egyik kihagyhatatlan élelmiszere a füstölt sonka. Az ALDI-nál a vásárlók összesen 13 termékből válogathatnak. A sonkakínálatból kiemelkedik az 1 kg-os Füstölt csülök, amely a tavalyi 1619 forinttal szemben idén csak 1499 forintba kerül, illetve a Füstölt-főtt, kötözött lapocka, amelynek kilója 1699 forintért kapható.
A másik jellegzetes és népszerű húsvéti élelmiszer a torma: a vásárlók minden évben húsvét környékén vásárolják a legnagyobb mennyiségben a gyökérzöldségből készült savanyúságot. Idén az ALDI-nál a tavalyi árnál 20%-kal olcsóbb, mindössze 135 forint a 200 grammos saját márkás LE GUSTO torma csemege és csípős változata is.
A kalácsok közül az ALDI a saját márkás, 400 grammos PANTASTICO! Húsvéti sós kalácsot az egy évvel ezelőtti áron, 279 forintért kínálja. Szintén tavalyi áron, 199 forintért kapható egy 0,5 literes, saját márkás sör. A 10 darabos Koronás M-es méretű tojás 87,7 forintos darabáron érhető el.
Az ALDI népszerű húsvéti termékeket – füstölt és friss húsokat, halakat, édes és sós kalácsokat, péksüteményeket, tojást, tormát, tejtermékeket, zöldségeket és gyümölcsöket, csokoládékat, üdítőket, sütési alapanyagokat – kínál április 10-étől jelentős kedvezménnyel, a legnagyobb engedmény 68% lesz.
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Észak-Európában erősít a Salling Group
Az, hogy a Salling Group több mint 300 Rimi üzletet…
Tovább olvasom >Drágul a csirkehús és a tojás: újabb áremelkedési hullám sújtja a magyar háztartásokat
A takarmányárak, az infláció és a globális kereslet-kínálat alakulása együtt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >