Hűsítő jégkrémet kínál a Lipton
Bár a Lipton leginkább teáiról ismert, a márka most jégkrémekkel lép be a fagyasztott finomságok piacára.
Pops of Sunshine – zöld tea-citrus és barackos jeges tea ízesítésű fagyasztott nyalánkságok – a felnőtteket célozzák a gyermekkor iránti nosztalgia felkeltésével. A korlátozott ideig elérhető jeges nyalókák kizárólag a Lipton közösségi csatornáin keresztül kaphatók majd.
– A Lipton jegestea az új szezon nyitányaként a napsütést elhozza a szülőknek is, akik szintén megérdemlik és vágynak egy kis nyári szünetre, legyen az bármilyen rövid
– mondta Julie Raheja-Perera, a Pepsi Lipton Partnership általános igazgatója.
– A nyár a jeges tea fő szezonja.
Bár a gyerekek is megkóstolhatják a jégkrémet, a kínálat egyértelműen a felnőtteknek szól. A Lipton egyik felmérése szerint a szülők több mint 75%-a mondta, hogy a jégkrémek édes nyári emlékeket idéznek fel bennük.
A Pops of Sunshine népszerűsítését szolgálja az is, hogy a Lipton T-Pain rapperrel feldolgozta az eredetileg a Len együttes által felvett 1999-es „Steal My Sunshine” című nyári slágert.
A Lipton számára a jégkrémek a márka fogyasztók általi ismertségének növelését szolgálják a zsúfolt teapiacon. Ha a vásárlók hallanak a jégkrémekről, és esetleg meg is kóstolják azokat, nagyobb eséllyel vásárolnak tea alapanyagot vagy kész italt.
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >