Hűsítő jégkrémet kínál a Lipton
Bár a Lipton leginkább teáiról ismert, a márka most jégkrémekkel lép be a fagyasztott finomságok piacára.
Pops of Sunshine – zöld tea-citrus és barackos jeges tea ízesítésű fagyasztott nyalánkságok – a felnőtteket célozzák a gyermekkor iránti nosztalgia felkeltésével. A korlátozott ideig elérhető jeges nyalókák kizárólag a Lipton közösségi csatornáin keresztül kaphatók majd.
– A Lipton jegestea az új szezon nyitányaként a napsütést elhozza a szülőknek is, akik szintén megérdemlik és vágynak egy kis nyári szünetre, legyen az bármilyen rövid
– mondta Julie Raheja-Perera, a Pepsi Lipton Partnership általános igazgatója.
– A nyár a jeges tea fő szezonja.
Bár a gyerekek is megkóstolhatják a jégkrémet, a kínálat egyértelműen a felnőtteknek szól. A Lipton egyik felmérése szerint a szülők több mint 75%-a mondta, hogy a jégkrémek édes nyári emlékeket idéznek fel bennük.
A Pops of Sunshine népszerűsítését szolgálja az is, hogy a Lipton T-Pain rapperrel feldolgozta az eredetileg a Len együttes által felvett 1999-es „Steal My Sunshine” című nyári slágert.
A Lipton számára a jégkrémek a márka fogyasztók általi ismertségének növelését szolgálják a zsúfolt teapiacon. Ha a vásárlók hallanak a jégkrémekről, és esetleg meg is kóstolják azokat, nagyobb eséllyel vásárolnak tea alapanyagot vagy kész italt.
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású „Emily In Paris” jégkrémet dob piacra a Häagen-Dazs
„Be More Emily” címmel indított új globális kampányt a Häagen-Dazs…
Tovább olvasom >Egy őslakos csoport szólalt fel a Lipton kenyai teabirtokának eladása ellen
A Lipton Teas and Infusions kenyai teaültetvényei eladásának tervét megtámadta…
Tovább olvasom >Az MDOSZ a népszerű nyári csemegékre fókuszál
A nyár legkedveltebb hűsítői között találjuk a fagylaltot, a jégkrémet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >