Hűségprogramot tesztel az Asda
További tizenhat üzletre terjeszti ki „Asda Rewards’ hűségappjának tesztelését az Asda, miután az elmúlt hónapokban a pilot nagy sikert aratott a munkatársak körében.

Több vásárlás, több pont
A fogyasztóknak csupán az Asda Rewards alkalmazást kell letölteniük, hogy elkezdjék gyűjtögetni a pontokat azzal, hogy megvásárolnak bizonyos – saját márkás – termékeket, vagy teljesítenek egy appon belüli küldetést.
A vásárlók úgy is gyűjthetik a pontokat, hogy egy bizonyos branden belül (Cadbury’s, Heinz, Pampers, Budweiser, Gilette, stb.) több terméket vásárolnak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >Előfoglalási szolgáltatást tesztel a brit Lidl hűségprogramja keretében
Új szolgáltatást tesztel a Lidl az Egyesült Királyságban: a „Click,…
Tovább olvasom >Egymillió új taggal bővült tavaly a DIA hűségprogramja
A spanyol DIA szupermarketlánc 2024-ben több mint egymillió új taggal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >