Hűségprogramot tesztel az Asda
További tizenhat üzletre terjeszti ki „Asda Rewards’ hűségappjának tesztelését az Asda, miután az elmúlt hónapokban a pilot nagy sikert aratott a munkatársak körében.

Több vásárlás, több pont
A fogyasztóknak csupán az Asda Rewards alkalmazást kell letölteniük, hogy elkezdjék gyűjtögetni a pontokat azzal, hogy megvásárolnak bizonyos – saját márkás – termékeket, vagy teljesítenek egy appon belüli küldetést.
A vásárlók úgy is gyűjthetik a pontokat, hogy egy bizonyos branden belül (Cadbury’s, Heinz, Pampers, Budweiser, Gilette, stb.) több terméket vásárolnak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >Előfoglalási szolgáltatást tesztel a brit Lidl hűségprogramja keretében
Új szolgáltatást tesztel a Lidl az Egyesült Királyságban: a „Click,…
Tovább olvasom >Egymillió új taggal bővült tavaly a DIA hűségprogramja
A spanyol DIA szupermarketlánc 2024-ben több mint egymillió új taggal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >