Hűségprogramok Naomi Campbell neve alatt
A vásárlói hűségprogramok tervezésével és megvalósításával foglalkozó globális vállalat, a TCC július végén bejelentette, hogy szerződést írt alá a Naomi Campbellt képviselő céggel. A megállapodás alapján a szupermodell neve alatt olyan termékcsaládot hoznak létre, amelynek termékeivel üzletláncok jutalmazhatják majd hűséges vásárlóikat az aktuális marketingkampányaik keretében. A Naomi Campbell márkanév alatt futó termékek között ékszerek, lakástextíliák, táskák és bőröndök lesznek majd elérhetőek. Emellett Naomi Campbell lesz a TCC Liora ékszerkollekciójának az arca is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >