Hűségprogramok Naomi Campbell neve alatt
A vásárlói hűségprogramok tervezésével és megvalósításával foglalkozó globális vállalat, a TCC július végén bejelentette, hogy szerződést írt alá a Naomi Campbellt képviselő céggel. A megállapodás alapján a szupermodell neve alatt olyan termékcsaládot hoznak létre, amelynek termékeivel üzletláncok jutalmazhatják majd hűséges vásárlóikat az aktuális marketingkampányaik keretében. A Naomi Campbell márkanév alatt futó termékek között ékszerek, lakástextíliák, táskák és bőröndök lesznek majd elérhetőek. Emellett Naomi Campbell lesz a TCC Liora ékszerkollekciójának az arca is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >