Hűségprogramok Naomi Campbell neve alatt
A vásárlói hűségprogramok tervezésével és megvalósításával foglalkozó globális vállalat, a TCC július végén bejelentette, hogy szerződést írt alá a Naomi Campbellt képviselő céggel. A megállapodás alapján a szupermodell neve alatt olyan termékcsaládot hoznak létre, amelynek termékeivel üzletláncok jutalmazhatják majd hűséges vásárlóikat az aktuális marketingkampányaik keretében. A Naomi Campbell márkanév alatt futó termékek között ékszerek, lakástextíliák, táskák és bőröndök lesznek majd elérhetőek. Emellett Naomi Campbell lesz a TCC Liora ékszerkollekciójának az arca is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >