Hűségprogramok minden célcsoportra
A tizenharmadszor megrendezett TCC (The Continuity Company AG) Nemzetközi Marketing Fórumra a világ minden tájáról érkeztek érdeklődők, köztük 155 kiskereskedelmi lánc képviselője. A berlini találkozón, a mottóhoz híven (Building Shopper Engagement – Vásárlói elkötelezettség építése) az előadások a lojalitásmarketing legújabb eredményeit mutatták be látványos, interaktív módon.
A vásárlók tartós elkötelezésének, lojalitásuk elnyerésének számos módja van. A rohamosan változó világ és az egyre tudatosabb és igényesebb fogyasztók mindig újra vágynak. A TCC programjai és folyamatos fejlesztései erre a trendre adnak választ – mondta köszöntőjében Michael Ioakimides, a TCC elnöke.
Érzelmi kötődés
A résztvevők, 41 országból több mint négyszázan, közel 200 vállalatot képviselve érkeztek az impozáns Carlton Ritz Hotelbe. A TCC hitvallása, hogy a vásárlók döntéseit az észérvek mellett meghatározóan az érzelmek befolyásolják, ezért az általuk ajánlott programok mindig emocionális töltetűek is.
A londoni központú vállalat 60 országban, köztünk hazánkban is olyan aktivitássorozatokat dolgoz ki, elsősorban kiskereskedők számára, amelyek a vásárlási gyakoriság és a tranzakciószám növelését eredményezik. Működésük 20 éve alatt több mint 250 láncolattal működtek már együtt.
Önkéntes szószólók
A nemzetközi hírű előadók között volt a közösségi média sajátosságait számos, tankönyvként is használt publikációjában leíró, a lojalitás- és szájmarketing evangelistájaként emlegetett amerikai Jackie Huba is. Az írónő Monster Loyalty című könyve alapján, Lady Gaga hűségépítő erején át mutatta be a modern, közösségi médiára alapozott sikerstratégiát. A lényeg, ahogy a konferencia alcíme is mutatta, az „út a szószólókig” (The Path to Advocacy), vagyis, hogy fel kell ismerni a vásárlók azon 1 százalékát, akik már törzsfogyasztók, törzsvásárlók, és az ő megtartásukra, elégedettségük növelésére, érdeklődésük és lelkesedésük fenntartására kell törekedni. Ők ugyanis minél több élményt kapnak, annál lelkesebben toboroznak szenvedélyük tárgya érdekében.
Mindezekhez jól meg kell ismerni a fogyasztók és vásárlók életvitelét, preferenciáit, tudni kell, mire fogékonyak és mit utasítanak el. A TCC a vásárlási út egészét vizsgálja, így tud hatással lenni a vásárlási szokásokra. A kutatásokat részletesen egy ennek a témának dedikált teremben mutatták be.
A következő részekből kiderül, mi hangzott el Berlinben többek közt a gyermekfókuszú programokról, a háziasszonyok gyűjtőszenvedélyéről és a jövőkutatásról. Tartsanak velünk akkor is!
Kátai I.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >