Hűségprogramok minden célcsoportra
A tizenharmadszor megrendezett TCC (The Continuity Company AG) Nemzetközi Marketing Fórumra a világ minden tájáról érkeztek érdeklődők, köztük 155 kiskereskedelmi lánc képviselője. A berlini találkozón, a mottóhoz híven (Building Shopper Engagement – Vásárlói elkötelezettség építése) az előadások a lojalitásmarketing legújabb eredményeit mutatták be látványos, interaktív módon.
A vásárlók tartós elkötelezésének, lojalitásuk elnyerésének számos módja van. A rohamosan változó világ és az egyre tudatosabb és igényesebb fogyasztók mindig újra vágynak. A TCC programjai és folyamatos fejlesztései erre a trendre adnak választ – mondta köszöntőjében Michael Ioakimides, a TCC elnöke.
Érzelmi kötődés
A résztvevők, 41 országból több mint négyszázan, közel 200 vállalatot képviselve érkeztek az impozáns Carlton Ritz Hotelbe. A TCC hitvallása, hogy a vásárlók döntéseit az észérvek mellett meghatározóan az érzelmek befolyásolják, ezért az általuk ajánlott programok mindig emocionális töltetűek is.
A londoni központú vállalat 60 országban, köztünk hazánkban is olyan aktivitássorozatokat dolgoz ki, elsősorban kiskereskedők számára, amelyek a vásárlási gyakoriság és a tranzakciószám növelését eredményezik. Működésük 20 éve alatt több mint 250 láncolattal működtek már együtt.
Önkéntes szószólók
A nemzetközi hírű előadók között volt a közösségi média sajátosságait számos, tankönyvként is használt publikációjában leíró, a lojalitás- és szájmarketing evangelistájaként emlegetett amerikai Jackie Huba is. Az írónő Monster Loyalty című könyve alapján, Lady Gaga hűségépítő erején át mutatta be a modern, közösségi médiára alapozott sikerstratégiát. A lényeg, ahogy a konferencia alcíme is mutatta, az „út a szószólókig” (The Path to Advocacy), vagyis, hogy fel kell ismerni a vásárlók azon 1 százalékát, akik már törzsfogyasztók, törzsvásárlók, és az ő megtartásukra, elégedettségük növelésére, érdeklődésük és lelkesedésük fenntartására kell törekedni. Ők ugyanis minél több élményt kapnak, annál lelkesebben toboroznak szenvedélyük tárgya érdekében.
Mindezekhez jól meg kell ismerni a fogyasztók és vásárlók életvitelét, preferenciáit, tudni kell, mire fogékonyak és mit utasítanak el. A TCC a vásárlási út egészét vizsgálja, így tud hatással lenni a vásárlási szokásokra. A kutatásokat részletesen egy ennek a témának dedikált teremben mutatták be.
A következő részekből kiderül, mi hangzott el Berlinben többek közt a gyermekfókuszú programokról, a háziasszonyok gyűjtőszenvedélyéről és a jövőkutatásról. Tartsanak velünk akkor is!
Kátai I.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >