Hűség-appot tesztel a Lidl Németországban
Ausztria, Dánia, Lengyelország és Spanyolország után Németországban is teszteli applikáció-alapú hűségkártyáját a Lidl. A Lidl Plus nevű programot előszőr Berlinben és Brandenburgban próbálják ki a vásárlók között.
A Lidl Plus egy regisztrációval indul, amelyet követően a vásárlók egy virtuális bónuszkártyát kapnak, amelyet az okostelefonjukon keresztül tudnak használni. Valahányszor egy vásárló fizet egy Lidl-üzletben, mindig beszkennelik a kártyáját, s így a kártyákhoz tartozó kuponok értéke automatikusan levonódik a vásárlás összegéből. Amikor egy vásárló elér egy bizonyos összeget, ami a fizetési blokkokból adódik össze, vagy virtuális vouchereket, vagy ingyen termékeket kapnak hűségük „jutalmául”, írja a Retail Detail.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >