Hazánk lehet a kínai konténerek elosztóbázisa
Sokéves várakozást követően az elmúlt hónapokban három magyar cég fő szervezésében elindult a kínai–magyar konténeres irányvonati forgalom – eddig közel 40 vonat és mintegy 1400 konténer érkezett három útvonalon hazánkba, áll a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetségének július 31-én kiadott közleményében.
A forgalmi előrejelzések alapján a kínai vasúti konténerforgalom érdemi növekedése várható. Reális esély van arra, hogy a Kínából az EU-ba áramló áruforgalom jelentős részét regionális logisztikai központként Magyarország ossza szét a kelet-európai térségbe – véli az MLSZKSZ. //
Kapcsolódó cikkeink
Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >Folytatódik Zalaegerszegen a logisztikai központ melletti ipari park kialakítása
Mintegy 300 millió forintból folytatódik Zalaegerszegen a német Metrans leendő…
Tovább olvasom >Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >