Magyar borral Közép-Európába és az Egyesült Királyságba
A Külgazdasági és Külügyminisztériummal, a Magyar Nemzeti Kereskedőházzal és a Wine Concept Zrt.-vel együttműködésben népszerűsíti a magyar bort közép-európai és az egyesült királyságbeli piacain a Tesco. A kereskedelmi lánc cseh, lengyel és szlovák áruházaiban eladott magyar borok 12 százaléka a Wine Concept ernyőmárka termékei.
A Wine Concept a hazai borászati régiók kínálatának leegyszerűsítésére és a magyar borok nemzetközi népszerűsítésére jött létre. Egy név alatt az ország 5 borrégiójából 18 különböző típusú palackozott bort kínálnak a vásárlóknak.
Az ernyőmárka, valamint a hazai borexport eredményeit összefoglaló sajtóeseményen Matt Simister, a Tesco Európa ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy ennek a partnerségnek az eredményeként lesznek elérhetőek a Wine Concept borai nemcsak Közép-Európában, hanem jövő év áprilisától az Egyesült Királyság Tesco üzleteiben is. Dr. Pana Petra, a Külgazdasági és Külügyminisztérium külgazdasági ügyekért felelős helyettes államtitkára pedig azt hangsúlyozta, hogy a V4 országok piaca egy folyamatosan fejlődő, közel 65 milliós piac, ami a Wine Concept együttműködés keretében kiszámítható és biztos keresletet jelent a magyar borok számára.
– Az eddigi eladási adatok állandó növekedési tendenciát mutatnak, ami reményeink szerint fenntartható lesz a jövőben is – számolt be az ernyőmárka fejlődésével kapcsolatos várakozásokról Petkovits Gábor, a Wine Concept Zrt. értékesítési vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Magyar Levente: Erdély egy újabb „szállodaipari gyöngyszemmel” gyarapodott
Erdély egy újabb kényelmes, praktikus, minden igényt kielégítő „szállodaipari gyöngyszemmel”…
Tovább olvasom >Menczer Tamás: minél több logisztikai vállalkozás van nemzeti tulajdonban, annál erősebb az ország
Minél több logisztikai vállalkozás van nemzeti tulajdonban, annál erősebb az ország…
Tovább olvasom >Szijjártó: az élelmiszeripari önellátáshoz folyamatos kapacitásbővítő beruházások szükségesek
Az élelmiszeripari önellátáshoz folyamatos kapacitásbővítések szükségesek, ez ráadásul azért is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >