Magyar borral Közép-Európába és az Egyesült Királyságba
A Külgazdasági és Külügyminisztériummal, a Magyar Nemzeti Kereskedőházzal és a Wine Concept Zrt.-vel együttműködésben népszerűsíti a magyar bort közép-európai és az egyesült királyságbeli piacain a Tesco. A kereskedelmi lánc cseh, lengyel és szlovák áruházaiban eladott magyar borok 12 százaléka a Wine Concept ernyőmárka termékei.
A Wine Concept a hazai borászati régiók kínálatának leegyszerűsítésére és a magyar borok nemzetközi népszerűsítésére jött létre. Egy név alatt az ország 5 borrégiójából 18 különböző típusú palackozott bort kínálnak a vásárlóknak.
Az ernyőmárka, valamint a hazai borexport eredményeit összefoglaló sajtóeseményen Matt Simister, a Tesco Európa ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy ennek a partnerségnek az eredményeként lesznek elérhetőek a Wine Concept borai nemcsak Közép-Európában, hanem jövő év áprilisától az Egyesült Királyság Tesco üzleteiben is. Dr. Pana Petra, a Külgazdasági és Külügyminisztérium külgazdasági ügyekért felelős helyettes államtitkára pedig azt hangsúlyozta, hogy a V4 országok piaca egy folyamatosan fejlődő, közel 65 milliós piac, ami a Wine Concept együttműködés keretében kiszámítható és biztos keresletet jelent a magyar borok számára.
– Az eddigi eladási adatok állandó növekedési tendenciát mutatnak, ami reményeink szerint fenntartható lesz a jövőben is – számolt be az ernyőmárka fejlődésével kapcsolatos várakozásokról Petkovits Gábor, a Wine Concept Zrt. értékesítési vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Magyar Levente: Erdély egy újabb „szállodaipari gyöngyszemmel” gyarapodott
Erdély egy újabb kényelmes, praktikus, minden igényt kielégítő „szállodaipari gyöngyszemmel”…
Tovább olvasom >Menczer Tamás: minél több logisztikai vállalkozás van nemzeti tulajdonban, annál erősebb az ország
Minél több logisztikai vállalkozás van nemzeti tulajdonban, annál erősebb az ország…
Tovább olvasom >Szijjártó: az élelmiszeripari önellátáshoz folyamatos kapacitásbővítő beruházások szükségesek
Az élelmiszeripari önellátáshoz folyamatos kapacitásbővítések szükségesek, ez ráadásul azért is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >