Elstartolt a Magyar Kincsek
Új eseménysorozatot indított a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. társaság Magyar Kincsek néven szervez túrákat, melyek során kiemelkedő hazai kulturális, természeti, történelmi értékeket mutat meg partnereiknek, illetve mindazoknak, akiknek az érdeklődését fel akarja kelteni a Magyar Termék védjegyekben rejlő lehetőségekre.
Az új kezdeményezéssel túl akarnak lépni a szokásos ügyfélrendezvényeken, és fel akarják hívni arra a figyelmet, hogy sok olyan „Magyar Kincs” van, amely érdemes arra, hogy szélesebb körben is megismerjék.
A lábatlani kft. a Magyar Kincsek nyitórendezvényén a saját környékén mutatta meg partnereinek az esztergomi bazilika kincsestárát és a Gerecse hegység alig ismert kőfejtőjét. Az augusztusi túra Székesfehérvárra vezetett, majd a résztvevőket elkalauzolták a Velencei-tó nádasának mélyére. //
Kapcsolódó cikkeink
Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >