Közösséget épít a Magyar Kincsek
Élményt és értéket akart adni meglévő és leendő partnereinek a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft., amely ezért 2017-ben új programsorozatot indított. A kiemelkedő hazai kulturális, természeti, történelmi értékeket bemutató Magyar Kincsek túrák igazi közösségépítő rendezvénynek bizonyultak, és a résztvevők visszajelzései alapján újabb állomásokkal bővülve folytatódnak 2018-ban.
Az egynapos programokon egy-egy régió kincseiből válogatnak, ezek között kevésbé ismert, de lélegzetelállító helyszínek ugyanúgy vannak, mint olyan híres épületek, helyek, amelyeket új oldalukról nézhetnek meg a velük tartók. Benedek Eszter ügyvezető szerint az új kezdeményezéssel túl akarnak lépni a szokásos ügyfélrendezvényeken, és fel akarják hívni arra a figyelmet, hogy sok olyan „Magyar Kincs” van, amely érdemes arra, hogy szélesebb körben is megismerjék. Másfelől pedig még a legismertebb „Magyar Kincseknek” is vannak olyan értékeik, amelyek bemutatásával növelhető a vonzerejük.
A lábatlani székhelyű MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. idén három Magyar Kincsek túrát szervezett. Az elsőn az esztergomi bazilikába és a Gerecse hegység ámulatba ejtő kőfejtőjébe vitte el az érdeklődőket. A másodikon a székesfehérvári látogatást Velencei-tavi közös kajaktúra követte. A harmadikon pedig a paksi atomerőmű belső reaktorterét nézhették meg a vendégek, akiket ezután Halországban, a sáregresi Rétimajorban a Magyar Termék védjegyet alapító Bodrogai Ferenc kápráztatott el halétel-különlegességeivel. Benedek Eszter szerint a nagyon kedvező visszajelzések alapján jövőre még több túrával folytatódik a Magyar Kincsek sorozat, amely annyira sikeresnek bizonyult, hogy a legutóbbira már nem fért be minden jelentkező.
Mindhárom Magyar Kincsek túrán ott volt Molnár Éva, a Gyulahús Kft. kereskedelmi vezetője, aki egyedi kezdeményezésnek tartja ezt a programsorozatot, ahol igazi értéket kapnak azok a védjegyhasználók, akik a mindennapokban maguk is igyekeznek értéket adni. A hungarikumnak minősített Gyulai gyártójaként eddig mindegyik alkalommal megismerhetett olyan csodálatos hazai helyeket, kincseket, amelyekről nem tudott. Úgy érzi, hogy ezeken a túrákon az együtt megélt élmények összehozzák a védjegyhasználókat, akik üzleti partnerekből közösséggé formálódnak. //
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >