Közösséget épít a Magyar Kincsek
Élményt és értéket akart adni meglévő és leendő partnereinek a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft., amely ezért 2017-ben új programsorozatot indított. A kiemelkedő hazai kulturális, természeti, történelmi értékeket bemutató Magyar Kincsek túrák igazi közösségépítő rendezvénynek bizonyultak, és a résztvevők visszajelzései alapján újabb állomásokkal bővülve folytatódnak 2018-ban.
Az egynapos programokon egy-egy régió kincseiből válogatnak, ezek között kevésbé ismert, de lélegzetelállító helyszínek ugyanúgy vannak, mint olyan híres épületek, helyek, amelyeket új oldalukról nézhetnek meg a velük tartók. Benedek Eszter ügyvezető szerint az új kezdeményezéssel túl akarnak lépni a szokásos ügyfélrendezvényeken, és fel akarják hívni arra a figyelmet, hogy sok olyan „Magyar Kincs” van, amely érdemes arra, hogy szélesebb körben is megismerjék. Másfelől pedig még a legismertebb „Magyar Kincseknek” is vannak olyan értékeik, amelyek bemutatásával növelhető a vonzerejük.
A lábatlani székhelyű MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. idén három Magyar Kincsek túrát szervezett. Az elsőn az esztergomi bazilikába és a Gerecse hegység ámulatba ejtő kőfejtőjébe vitte el az érdeklődőket. A másodikon a székesfehérvári látogatást Velencei-tavi közös kajaktúra követte. A harmadikon pedig a paksi atomerőmű belső reaktorterét nézhették meg a vendégek, akiket ezután Halországban, a sáregresi Rétimajorban a Magyar Termék védjegyet alapító Bodrogai Ferenc kápráztatott el halétel-különlegességeivel. Benedek Eszter szerint a nagyon kedvező visszajelzések alapján jövőre még több túrával folytatódik a Magyar Kincsek sorozat, amely annyira sikeresnek bizonyult, hogy a legutóbbira már nem fért be minden jelentkező.
Mindhárom Magyar Kincsek túrán ott volt Molnár Éva, a Gyulahús Kft. kereskedelmi vezetője, aki egyedi kezdeményezésnek tartja ezt a programsorozatot, ahol igazi értéket kapnak azok a védjegyhasználók, akik a mindennapokban maguk is igyekeznek értéket adni. A hungarikumnak minősített Gyulai gyártójaként eddig mindegyik alkalommal megismerhetett olyan csodálatos hazai helyeket, kincseket, amelyekről nem tudott. Úgy érzi, hogy ezeken a túrákon az együtt megélt élmények összehozzák a védjegyhasználókat, akik üzleti partnerekből közösséggé formálódnak. //
Kapcsolódó cikkeink
A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >