Közösséget épít a Magyar Kincsek
Élményt és értéket akart adni meglévő és leendő partnereinek a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft., amely ezért 2017-ben új programsorozatot indított. A kiemelkedő hazai kulturális, természeti, történelmi értékeket bemutató Magyar Kincsek túrák igazi közösségépítő rendezvénynek bizonyultak, és a résztvevők visszajelzései alapján újabb állomásokkal bővülve folytatódnak 2018-ban.
Az egynapos programokon egy-egy régió kincseiből válogatnak, ezek között kevésbé ismert, de lélegzetelállító helyszínek ugyanúgy vannak, mint olyan híres épületek, helyek, amelyeket új oldalukról nézhetnek meg a velük tartók. Benedek Eszter ügyvezető szerint az új kezdeményezéssel túl akarnak lépni a szokásos ügyfélrendezvényeken, és fel akarják hívni arra a figyelmet, hogy sok olyan „Magyar Kincs” van, amely érdemes arra, hogy szélesebb körben is megismerjék. Másfelől pedig még a legismertebb „Magyar Kincseknek” is vannak olyan értékeik, amelyek bemutatásával növelhető a vonzerejük.
A lábatlani székhelyű MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. idén három Magyar Kincsek túrát szervezett. Az elsőn az esztergomi bazilikába és a Gerecse hegység ámulatba ejtő kőfejtőjébe vitte el az érdeklődőket. A másodikon a székesfehérvári látogatást Velencei-tavi közös kajaktúra követte. A harmadikon pedig a paksi atomerőmű belső reaktorterét nézhették meg a vendégek, akiket ezután Halországban, a sáregresi Rétimajorban a Magyar Termék védjegyet alapító Bodrogai Ferenc kápráztatott el halétel-különlegességeivel. Benedek Eszter szerint a nagyon kedvező visszajelzések alapján jövőre még több túrával folytatódik a Magyar Kincsek sorozat, amely annyira sikeresnek bizonyult, hogy a legutóbbira már nem fért be minden jelentkező.
Mindhárom Magyar Kincsek túrán ott volt Molnár Éva, a Gyulahús Kft. kereskedelmi vezetője, aki egyedi kezdeményezésnek tartja ezt a programsorozatot, ahol igazi értéket kapnak azok a védjegyhasználók, akik a mindennapokban maguk is igyekeznek értéket adni. A hungarikumnak minősített Gyulai gyártójaként eddig mindegyik alkalommal megismerhetett olyan csodálatos hazai helyeket, kincseket, amelyekről nem tudott. Úgy érzi, hogy ezeken a túrákon az együtt megélt élmények összehozzák a védjegyhasználókat, akik üzleti partnerekből közösséggé formálódnak. //
Kapcsolódó cikkeink
A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >