Honnan tájékozódnak a magyarok szépségápolási termékek vásárlása előtt?
A vásárlási szokások átalakulásának eredményeként a hagyományos kereskedők fokozatosan erősítik online jelenlétüket, míg az eddig kizárólag virtuálisan működő webáruházak valódi üzleti egységeket nyitnak. Ez hatással van a termékszelekció mikéntjére is, és a fogyasztók különféle döntési lehetőségek közül választva határozzák el, végül mi kerül a kosárba. Szépség- és testápolási termékek, kozmetikumok vásárlása előtt a következő információforrásokra támaszkodnak Magyarországon, százalékban.
Kapcsolódó cikkeink
A szépség mögötti stratégia: Rossmann Beauty Expo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virtuális smink és AI-asszisztens: a L’Oréal bemutatta a szépségipar jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade Airlines járatai leszálltak – fotók és videók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GfK tanulmány: Így változott az európai kereskedelmi vásárlóerő 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Négynapos hosszú hétvégével indul az ünnepi időszak – október 23-án zárva lesznek az üzletek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >