A Magyar Termék már több, mint egy védjegy
A Magyar Termék védjegyeket használó cégek egy olyan üzleti közösség részévé válnak, amelyben a védjegyhasználaton túli értékeket is kapnak, és a tagok összefogásával egyedi értékesítési támogatást tudnak megvalósítani – állítja Benedek Eszter ügyvezető.
A 2006-ban alakult MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. egy évtized alatt a legnagyobb és a fogyasztók körében legelismertebb, hazai eredetet tanúsító védjegyrendszert működtető szervezetté vált. Erre a stabil alapra építve 2017-től átgondoltabb és minden korábbinál erősebb marketing- és kommunikációs aktivitással segíti a védjegyes áruk értékesítését.
Benedek Eszter szerint a Magyar Termék összegyűjti és a védjegyes termékek értékesítésének szolgálatába állítja tagjainak együttes piaci erejét és szakmai tudását. Ebben kulcsszerepe van annak, hogy a védjegyhasználók közül egyre többen kapcsolódnak be a közös munkába.Ennek bizonyítéka a védjegyhasználó cégek szakembereiből 2016 közepén alakult marketingbizottság, amely meghatározta a Magyar Termék marketingstratégiáját, és folyamatosan segíti annak megvalósítását. 2017-től online marketingben, promócióban és kommunikációban is tenderen kiválasztott ügynökségekkel dolgozik a cég. A stratégiai cél az volt, hogy növeljék a Magyar Termék ismertségét a fiatalok körében, kialakítsák a szerethető márka képét, emeljék a saját és védjegyhasználóik márkaértékét.
A közös munka minden korábbinál nagyobb és rendszeresebb sajtómegjelenést eredményezett, amelynek részeként például a Trade magazin állandó Magyar Termék rovatában a partnercégek is bemutatkozhattak. Ezen felül a védjegyhasználók kedvezményes lehetőséghez jutottak az online jelenlétük erősítésére is. A „Szívügyünk a Magyar Termék” kampányvideójának 1,5 milliós nézettségét pedig döntően a 20–30 közötti korosztály hozta.
2018-ban a korábban már jól működő kampányokat újabb közösségi aktivitásokkal egészíti ki a Magyar Termék. A fogyasztói nyereményjátékok és a még több üzletlánci akció mellett a védjegyhasználók bevonásával országos CSR-kampányt indít rászoruló iskolák támogatására, és a minden újszülött családjának átadott babacsomagban ott lesznek a Magyar Termék védjegyes áruk – sorolja a jövő évi terveket Benedek Eszter.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ezenfelül tréningeket, szakmai fórumokat szervez a tagjainak, és be akar kapcsolódni a kormány megbízható hazai élelmiszereket népszerűsítő programjába, ehhez már el is készítette a részletes javaslatait. //
MAGYAR TERMÉK
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >