A Magyar Termék már több, mint egy védjegy
A Magyar Termék védjegyeket használó cégek egy olyan üzleti közösség részévé válnak, amelyben a védjegyhasználaton túli értékeket is kapnak, és a tagok összefogásával egyedi értékesítési támogatást tudnak megvalósítani – állítja Benedek Eszter ügyvezető.
A 2006-ban alakult MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. egy évtized alatt a legnagyobb és a fogyasztók körében legelismertebb, hazai eredetet tanúsító védjegyrendszert működtető szervezetté vált. Erre a stabil alapra építve 2017-től átgondoltabb és minden korábbinál erősebb marketing- és kommunikációs aktivitással segíti a védjegyes áruk értékesítését.

Benedek Eszter
ügyvezető
Magyar Termék
Benedek Eszter szerint a Magyar Termék összegyűjti és a védjegyes termékek értékesítésének szolgálatába állítja tagjainak együttes piaci erejét és szakmai tudását. Ebben kulcsszerepe van annak, hogy a védjegyhasználók közül egyre többen kapcsolódnak be a közös munkába.Ennek bizonyítéka a védjegyhasználó cégek szakembereiből 2016 közepén alakult marketingbizottság, amely meghatározta a Magyar Termék marketingstratégiáját, és folyamatosan segíti annak megvalósítását. 2017-től online marketingben, promócióban és kommunikációban is tenderen kiválasztott ügynökségekkel dolgozik a cég. A stratégiai cél az volt, hogy növeljék a Magyar Termék ismertségét a fiatalok körében, kialakítsák a szerethető márka képét, emeljék a saját és védjegyhasználóik márkaértékét.
A közös munka minden korábbinál nagyobb és rendszeresebb sajtómegjelenést eredményezett, amelynek részeként például a Trade magazin állandó Magyar Termék rovatában a partnercégek is bemutatkozhattak. Ezen felül a védjegyhasználók kedvezményes lehetőséghez jutottak az online jelenlétük erősítésére is. A „Szívügyünk a Magyar Termék” kampányvideójának 1,5 milliós nézettségét pedig döntően a 20–30 közötti korosztály hozta.
2018-ban a korábban már jól működő kampányokat újabb közösségi aktivitásokkal egészíti ki a Magyar Termék. A fogyasztói nyereményjátékok és a még több üzletlánci akció mellett a védjegyhasználók bevonásával országos CSR-kampányt indít rászoruló iskolák támogatására, és a minden újszülött családjának átadott babacsomagban ott lesznek a Magyar Termék védjegyes áruk – sorolja a jövő évi terveket Benedek Eszter.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ezenfelül tréningeket, szakmai fórumokat szervez a tagjainak, és be akar kapcsolódni a kormány megbízható hazai élelmiszereket népszerűsítő programjába, ehhez már el is készítette a részletes javaslatait. //

Eszter Benedek
managing director
Magyar Termék
MAGYAR TERMÉK
Kapcsolódó cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >