Sokkal érzékenyebbek a magyar férfiak, mint gondolnánk
Milyen értékek fontosak egy férfi életében? Mi tesz boldoggá egy pasit? Mik számára a legfontosabb pillanatok? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket tettek fel 18-59 év közötti férfiaknak a Krušovice kutatásában. Az eredmények pedig meglepők lettek.
A magyar fogyasztók egyre jobban kedvelik a cseh söröket, az eladások évről évre növekednek. A HEINEKEN a trendeket látva 2016-ban döntött arról, hogy bevezeti a magyar piacra a legkirályibb cseh sört, a Krušovicét. A hagyományoknak megfelelően a legmagasabb minőségű alapanyagokból évszázados szakértelemmel készülő sör stílusában az 500 éves királyi örökségű hagyományokat ötvözi napjaink modern kultuszaival. Ennek köszönhető, hogy a királyi Krušovice nagyon gyorsan komoly sikert aratott, elsősorban a férfiak körében.
Maga a Krušovice, ahogy a cseh sör is egy nagyon férfias kategória, hiszen a minőségnek, a hagyományoknak és a szakértelemnek köszönhetően igazán karakteres sörről beszélhetünk. Ezekhez a klasszikus értékekhez és a férfiasság témája kapcsolódva kereste a Krušovice és az NRC piackutató a választ arra, hogy milyen értékek fontosak igazán a férfiak számára és mik azok a fontos pillanatok, amelyek kiemelkedően meghatározóak az életükben.
Érző lelkek, családcentrikus férfiak és magányos farkasok
A férfiak 77 százaléka tartja magát férfiasnak, sokaknak (66%) számít a külső megjelenés, igényesek arra, hogy hogy néznek ki. A válaszadók bő fele (52%) jóképűnek tartja magát. Miközben az egészséges férfiúi hiúság visszatükröződik az eredményeken, az is kiderül, hogy meglepően magas az aránya azoknak is, akiknek fontos az apaszerep: 100 válaszadóból 72 állította, hogy saját család nélkül nem tudja elképzelni az életét. Ez pedig magasabb azok arányánál, akik a barátokról nyilatkoztak hasonlóan (60%). Ugyanakkor a magányos farkas típusú férfiak legendája is igaznak tűnik: a válaszadók 59 százaléka mondta el, hogy szeret egyedül lenni.
Meglepő válaszokat kaptak a Krušovice kutatásán dolgozó szakemberek, amikor érzelmi síkra terelődöttek a kérdések. A válaszadó férfiak 86 százaléka véli úgy, hogy az erősebbiknek gondolt nem képviselői jóval érzékenyebbek annál, mint amit gondolnak róluk. A megkérdezettek 77 százaléka szerint ez saját magára is igaz. Okot adhat a jelenségre, hogy 61 százalékuk elismerte: nehezen tudja kimutatni érzéseit.
Elért célok és kiegyensúlyozott családi élet a férfiboldogság forrása
Egy férfi hétköznapi boldogsága leginkább céljai elérésében (77%) és a kiegyensúlyozott családi életében rejlik (77%). A 18-59 évesek 69 százaléka a karrierjéből is táplálkozik e téren. 46 százalékuk a barátsághoz köti a boldog napjait és mindössze 34 százalékuknak tudja megédesíteni a napját egy kedvelt sportolóhoz vagy kedvenc csapathoz köthető sportsiker.
Egy férfi számára a legnagyobb, legfontosabb pillanatok, emlékek a családhoz kötődnek. 78 százalékuk nevezett meg ilyet, amikor az emlékei között kutattak. 61 százalékuk az anyagi világból, míg 55 százalékuk a karrierjükből említett meg felejthetetlen mozzanatokat. 100-ból 34 férfi számára köthető nagy pillanat valamilyen ünnephez.
A karrierista, munkájának élő férfi mítoszát is kikezdeni látszanak a legfrissebb kutatási eredmények. A válaszadók fele állította csak, hogy egy férfi csak akkor lehet sikeres, ha a munkájában is az.
A sörnek fontos szerep jut a férfi társadalmi életében
3 magyar férfiból kettő szereti a sört (65%), továbbá a Budapesten és a vidéki városokban élők körében egyaránt népszerű a folyékony kenyér. A válaszadó férfiak 53 százaléka vallotta, hogy szeret egy sör mellett beszélgetni a barátaival, 52 százalékuk választja mindig a minőségit. Bő egyharmaduk, 34 százalékuk számára a sör emelni tudja a mindennapi pillanatok fényét.
„A férfiak sokkal sokszínűbbek, mint amilyen kép él róluk a társadalomban. Sokfélék a fontos pillanataik is. A Krušovice az igényes, értékelvű férfiak választása már évtizedek óta” – mondta Harsányi Zsófia, a Krušovice márkamendzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >