A Huawei húsz százalékkal növelte okostelefon-eladásait Európában
Tavaly több mint 15 százalékkal növelte globális értékesítési árbevételét a kínai Huawei Technologies Co. Ltd. mobil távközlési berendezés gyártó és szolgáltató vállalat, okostelefon-eladásai Európában több mint húsz százalékkal növelte – tájékoztatta az MTI-t a Huawei Technologies Hungary Kft.
Shen Liang, a Huawei fogyasztói üzletágának magyarországi igazgatója kifejtette meggyőződése, hogy az idén is hasonló eredményt érnek el.
A vállalat globális, valamennyi üzletágát magába foglaló árbevétele az egy évvel korábbihoz képest tavaly több mint 15 százalékkal, 600 milliárd jüanra (92 milliárd dollár) nőtt, az okostelefon szállítása világszerte elérte a 153 milliót, amellyel a világon a harmadik helyen áll. A Huawei 2015 óta a világ harmadik legnagyobb okostelefon szállítója a globális kiszállítások alapján, 2016-ban 140 millió okostelefont szállított le, a megelőző évinél mintegy 30 százalékkal többet.
A Huawei áprilisban teszi közzé 2017-es auditált eredményét.
Az okostelefon-értékesítés növekedése a Huawei mint prémium márka globális elismertségét is erősítette. A gyártó a 49. helyezést érte el 2017-ben a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján, a Forbes 2017-es legértékesebb vállalatokat összegző rangsorában 88. lett, és a 40. helyre került a Brand Finance 2017 Global 500-as, ugyancsak a legértékesebb vállalatokat felvonultató listáján. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az…
Tovább olvasom >A magyarok több mint háromnegyede nyitott a használt termékeket online vásárlására
A magyarok 77 százaléka nyitott a használt termékek online vásárlására,…
Tovább olvasom >8,7 százalékkal esett az okostelefonok kiszállítása a második negyedévben
Éves összevetésben az idei második negyedévben 8,7 százalékkal, 286 millióra…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >MOHU: Több száz millió forintot adományoztak a visszaváltók
Ünnepélyes keretek között adta át a MOHU a kötelező visszaváltási…
Tovább olvasom >