HTX Advertising & Event: stabilan, több nézőpontból

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 06. 17. 11:12

HTX Advertising & Event névvel és új arculattal ünnepeli meg a Human Telex Reklámügynökség 25 éves fennállását.

HTX_25ev_szamokban

Új design és honlap, költözés és HTX Advertising & Event név – ezekkel tiszteleg negyed évszázados múltja és jelene előtt a száz százalékban hazai tulajdonú Human Telex. S hogy a partnerek is élvezhessék az új iroda adottságait, közös Foci VB-nézésre invitálja őket az ügynökség.

„Mivel a piacon már sok ügyfelünk, partnerünk régóta rövidítve használja a nevünket, így adott volt, hogy a HTX jelenjen meg a logónkban. A kocka pedig, amelyre a betűk rákerültek, számunkra nem csak a stabilitást szimbolizálja, hanem azt is, hogy mindennek több oldala, nézőpontja van, sőt, néha ki is lehet, ki is kell lógni a dobozból. Ezt a gondolatot tartjuk szem előtt a munkáink során is” – emelte ki Hajnal Tamás, kreatív és stratégiai igazgató.

Hozzátette: 25 év már nemzetközi szinten sem elhanyagolható egy cég életében, de Magyarországon gyakorlatilag egyet jelent a modern piacgazdasággal, amelyben csak folyamatos megújulással és felkészültséggel lehet sikereket elérni.

Az ügynökség az első negyedévben honlapját is teljesen újragondolta, emellett – a továbbra is Óbudán, de április óta a Szentendrei úton található – új irodáját is már a friss arculat jegyében alakította ki. A kerítést pedig csapatépítésként maguk a munkatársak szépítették, festették.

„Mindezt hamarosan a partnereink személyesen is megtapasztalhatják, hiszen kihasználva az iroda adottságait és a kertet, valódi VB-teraszt alakítunk ki, ahol a szurkolás mellett természetesen a beszélgetéseknek, grillezésnek is jut majd szerep” – tette hozzá Hajnal Tamás.

Kapcsolódó cikkeink