Hotel Rossmann: pihe-puha köntösök, wellness és egy sármos komornyik
A vásárlói hűségét valóban igényes, magas minőségű ajándékokkal kell honorálni – vallja új, Hotel Rossmann hűségakciójával kapcsolatban is a drogéria lánc. Ennek a tükrében választották ki azokat a prémium köntösöket, papucsokat, törölközőket, amelyek otthon is megadják azt a kényeztetést, puhaságot, a rohanó hétköznapokba becsempészett pici luxust a vevőknek, amelyet mindenki megérdemel.
A közönség nagyon szerette a nyári Rossmann reklámfilmet, ahol Árpa Attila, mint hajóskapitány kormányozta a csinos pin-up táncoslányokat a nyíltvízre, most azonban úgy tűnik, hogy a komornyik és sármőr szerepében még nagyobb sikert arat az új, színes fantáziavilágú Hotel Rossmannban.
Ez utóbbi is egy lojalitás promóciót népszerűsít: egészen karácsonyig lehet gyűjteni a vásárlás után járó matricákat, amelyek segítségével prémium köntösöket, puha papucsokat és fürdőlepedőket vásárolhatnak a vevők, jelentős kedvezménnyel. Sőt, a matrica beváltók – egy online kuponkód feltöltésével – részt vehetnek a nyereményjátékban is: hetente egy-egy wellness utazást és az akció végén egy egyhetes, a francia Alpokban eltöltött luxuspihenést is kisorsolnak.
„Örömmel szervezzük ezeket az aktivitásokat, hiszen a vevőink szívesen vesznek részt bennük. Már nem csak bevásárolni jönnek a Rossmannba, hanem történik valami plusz, megelevenednek az üzletek, a beszélgetések is erről folynak. Nagyon fontos számunkra, hogy a vásárlóink hűségét valóban igényes, magas minőségű ajándékokkal tudjuk honorálni, ezért nagyon gondosan végezzük a kiválasztásukat. A Hotel Rossmann kollekció darabjai reméljük otthon is megadják azt a kényeztetést, puhaságot, a rohanó hétköznapokba becsempészett pici luxust, amelyet mindenki megérdemel” – vélekedett Varga Anita, a Rossmann marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >Nyárindító kedvezményes kuponakció a Rossmannál
A Rossmann idén nyáron is különleges meglepetéssel készül hűséges vásárlóinak:…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >