Hotel Rossmann: pihe-puha köntösök, wellness és egy sármos komornyik
A vásárlói hűségét valóban igényes, magas minőségű ajándékokkal kell honorálni – vallja új, Hotel Rossmann hűségakciójával kapcsolatban is a drogéria lánc. Ennek a tükrében választották ki azokat a prémium köntösöket, papucsokat, törölközőket, amelyek otthon is megadják azt a kényeztetést, puhaságot, a rohanó hétköznapokba becsempészett pici luxust a vevőknek, amelyet mindenki megérdemel.
A közönség nagyon szerette a nyári Rossmann reklámfilmet, ahol Árpa Attila, mint hajóskapitány kormányozta a csinos pin-up táncoslányokat a nyíltvízre, most azonban úgy tűnik, hogy a komornyik és sármőr szerepében még nagyobb sikert arat az új, színes fantáziavilágú Hotel Rossmannban.
Ez utóbbi is egy lojalitás promóciót népszerűsít: egészen karácsonyig lehet gyűjteni a vásárlás után járó matricákat, amelyek segítségével prémium köntösöket, puha papucsokat és fürdőlepedőket vásárolhatnak a vevők, jelentős kedvezménnyel. Sőt, a matrica beváltók – egy online kuponkód feltöltésével – részt vehetnek a nyereményjátékban is: hetente egy-egy wellness utazást és az akció végén egy egyhetes, a francia Alpokban eltöltött luxuspihenést is kisorsolnak.
„Örömmel szervezzük ezeket az aktivitásokat, hiszen a vevőink szívesen vesznek részt bennük. Már nem csak bevásárolni jönnek a Rossmannba, hanem történik valami plusz, megelevenednek az üzletek, a beszélgetések is erről folynak. Nagyon fontos számunkra, hogy a vásárlóink hűségét valóban igényes, magas minőségű ajándékokkal tudjuk honorálni, ezért nagyon gondosan végezzük a kiválasztásukat. A Hotel Rossmann kollekció darabjai reméljük otthon is megadják azt a kényeztetést, puhaságot, a rohanó hétköznapokba becsempészett pici luxust, amelyet mindenki megérdemel” – vélekedett Varga Anita, a Rossmann marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Közösen a Földért – indul a Rossmann környezetvédelmi kvíze
A Rossmann idén is csatlakozik a Föld napjához kapcsolódó kezdeményezésekhez:…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >Megint le lehet adni az Auchanban a felesleges mobilokat, töltőket és más kütyüket!
Az Auchan Magyarország már harmadszor csatlakozik a KÖVET Egyesület, a…
Tovább olvasom >