HotBrand lett a NIVEA!
Lezárult a Hot Brands 2009 díjakért folyó küzdelem, ahol a szépségápolás kategóriájában a NIVEA bizonyult a legnépszerűbb márkának.A Sanoma Budapest www.hotdog.hu ifjúsági-közösségi internetes oldala 75, Magyarországon forgalomban lévő márka felsorakoztatásával hirdetett versenyt saját felhasználói körében. A 2009-ben indult szavazáson olyan regisztrált tagok vettek részt, akik túlnyomórészt közép- és felsőoktatási intézmények hallgatói.
A voksolás során a hotdog-felhasználók több kategóriában – divatruházat, egészség, hipermarket, mobil, sportáruház, számítógép, telekommunikáció, tv, elektronikai áruház, étel, ital, parfüm, szórakoztató elektronika, túraáruház, sportruházat és szépségápolás – is kiválaszthatták kedvenc márkájukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >