HotBrand lett a NIVEA!
Lezárult a Hot Brands 2009 díjakért folyó küzdelem, ahol a szépségápolás kategóriájában a NIVEA bizonyult a legnépszerűbb márkának.A Sanoma Budapest www.hotdog.hu ifjúsági-közösségi internetes oldala 75, Magyarországon forgalomban lévő márka felsorakoztatásával hirdetett versenyt saját felhasználói körében. A 2009-ben indult szavazáson olyan regisztrált tagok vettek részt, akik túlnyomórészt közép- és felsőoktatási intézmények hallgatói.
A voksolás során a hotdog-felhasználók több kategóriában – divatruházat, egészség, hipermarket, mobil, sportáruház, számítógép, telekommunikáció, tv, elektronikai áruház, étel, ital, parfüm, szórakoztató elektronika, túraáruház, sportruházat és szépségápolás – is kiválaszthatták kedvenc márkájukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >