HotBrand lett a NIVEA!
Lezárult a Hot Brands 2009 díjakért folyó küzdelem, ahol a szépségápolás kategóriájában a NIVEA bizonyult a legnépszerűbb márkának.A Sanoma Budapest www.hotdog.hu ifjúsági-közösségi internetes oldala 75, Magyarországon forgalomban lévő márka felsorakoztatásával hirdetett versenyt saját felhasználói körében. A 2009-ben indult szavazáson olyan regisztrált tagok vettek részt, akik túlnyomórészt közép- és felsőoktatási intézmények hallgatói.
A voksolás során a hotdog-felhasználók több kategóriában – divatruházat, egészség, hipermarket, mobil, sportáruház, számítógép, telekommunikáció, tv, elektronikai áruház, étel, ital, parfüm, szórakoztató elektronika, túraáruház, sportruházat és szépségápolás – is kiválaszthatták kedvenc márkájukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >