Hosszútávú jótékonysági kampányt szervez a Munch
A Munch az Élelmiszerbankkal közösen hosszútávú jótékonysági kampányt indított, melyhez már 10 szervezet több, mint 150 családdal csatlakozott.
A kampány során a vásárlók már akár 790 forinttal is hozzá tudnak járulni a jótékonysági alaphoz, ami szebbé teheti egy nélkülöző család ünnepi asztalát. A cél az üzleti és a környezeti fenntarthatóság mellett a társadalmi felelősségvállalás bevezetése a vásárlói szokásokba.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre közelebb a nullához, avagy fenntarthatósági jó gyakorlatok a Tescónál
A jelenlegi úton haladva bolygónk hőmérséklete az évszázad végére közel…
Tovább olvasom >Azonnali válaszok órája
Összeállításunkban a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Magyar Márkaszövetség, a Felelős…
Tovább olvasom >Jótékony célokra is felajánlhatjuk a visszaváltott italcsomagolások ellenértékét
Az italcsomagolások visszaváltásának kötelező rendszere (DRS) július 1-jén élesben is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >