Hosszútávú jótékonysági kampányt szervez a Munch
A Munch az Élelmiszerbankkal közösen hosszútávú jótékonysági kampányt indított, melyhez már 10 szervezet több, mint 150 családdal csatlakozott.
A kampány során a vásárlók már akár 790 forinttal is hozzá tudnak járulni a jótékonysági alaphoz, ami szebbé teheti egy nélkülöző család ünnepi asztalát. A cél az üzleti és a környezeti fenntarthatóság mellett a társadalmi felelősségvállalás bevezetése a vásárlói szokásokba.
Kapcsolódó cikkeink
Több, mint 5 millió forint adomány a jótékonysági borárverés eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A világ leggazdagabb magyarja által alapított amerikai kockázati tőkealap fektetett a Munch-ba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közös cél, eltérő utak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszatér a szilveszteri tűzijáték-vásár: december végén indul az ideiglenes értékesítés az áruházparkolókban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ötvenéves az első kelet-európai alkoholmentes sör
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virsli: a sertésár már lefelé megy, a boltokban mégsem lesz olcsóbb – legkorábban tavasszal jöhet érdemi korrekció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
