Hosszútávú jótékonysági kampányt szervez a Munch
A Munch az Élelmiszerbankkal közösen hosszútávú jótékonysági kampányt indított, melyhez már 10 szervezet több, mint 150 családdal csatlakozott.
A kampány során a vásárlók már akár 790 forinttal is hozzá tudnak járulni a jótékonysági alaphoz, ami szebbé teheti egy nélkülöző család ünnepi asztalát. A cél az üzleti és a környezeti fenntarthatóság mellett a társadalmi felelősségvállalás bevezetése a vásárlói szokásokba.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 1,1 millió élelmiszercsomagot mentett meg a Munch a SPAR segítségével
A SPAR Magyarország 2022 óta több mint 1,1 millió élelmiszercsomagot…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
A Munch legfrissebb Fenntarthatósági Riportja szerint a magyarok 2024-ben több…
Tovább olvasom >Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >