Hosszabban időznek a felhasználók a TikTok-on, mint bármely más közösségi oldalon

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 04. 25. 09:20

A Meltwater és a We Are Social a havi rendszerességű közösségimédia-használat trendjeit monitorozza világszerte a 16 és 64 év közötti Android-felhasználók körében. Az Atlas VPN által az adatbázisokból származó bemutatott adatok szerint az internetezők online eltöltött idejük 38%-át töltik a közösségi médiában, amiből több időt szánnak a TikTok-ra, mint bármely más közösségi alkalmazásra.

Az átlagos felhasználó 2022 folyamán havonta 23 óra 28 percet töltött a TikTok-on, ami 3 órával és 51 perccel több, mint egy évvel korábban. A TikTok-on eltöltött idő összességében közel 282 órát tesz ki évente.

Ez az első alkalom, hogy a közösségi médiában töltött idő tekintetében a TikTok megelőzte a YouTube-ot. A közösségi médium népszerűségének ilyen mértékű megugrása egyedi és magával ragadó formátumának köszönhető, amely világszerte felhasználók millióinak figyelmét keltette fel.

Fontos azonban megjegyezni, hogy a korábbi jelentések szerint a közösségi médiaalkalmazások közül e két videótartalom-platform követi a legjobban a felhasználói adatokat.

Mindazonáltal a YouTube még mindig a második legnépszerűbb platform a rajta eltöltött órák számát tekintve. A felhasználók 2022 folyamán havonta körülbelül 23 óra 9 percet töltöttek a YouTube-on, és a platformon eltöltött idő 32 perccel csökkent az előző évhez képest.

A lista harmadik helyén a Facebook áll havi 9 óra 43 perccel megelőzve a negyedik WhatsApp üzenetküldőt és az Instagramot.

A közösségi médiafelhasználók idejének jelentős részét felemésztő további platformok közé tartozik a Line (10 óra 59 perc), a Twitter (5 óra 28 perc), a Telegram (3 óra 57 perc), a Snapchat (3 óra 10 perc) és a Facebook Messenger (3 óra 7 perc).

Kapcsolódó cikkeink