Hosszabban időznek a felhasználók a TikTok-on, mint bármely más közösségi oldalon
A Meltwater és a We Are Social a havi rendszerességű közösségimédia-használat trendjeit monitorozza világszerte a 16 és 64 év közötti Android-felhasználók körében. Az Atlas VPN által az adatbázisokból származó bemutatott adatok szerint az internetezők online eltöltött idejük 38%-át töltik a közösségi médiában, amiből több időt szánnak a TikTok-ra, mint bármely más közösségi alkalmazásra.
Az átlagos felhasználó 2022 folyamán havonta 23 óra 28 percet töltött a TikTok-on, ami 3 órával és 51 perccel több, mint egy évvel korábban. A TikTok-on eltöltött idő összességében közel 282 órát tesz ki évente.
Ez az első alkalom, hogy a közösségi médiában töltött idő tekintetében a TikTok megelőzte a YouTube-ot. A közösségi médium népszerűségének ilyen mértékű megugrása egyedi és magával ragadó formátumának köszönhető, amely világszerte felhasználók millióinak figyelmét keltette fel.
Fontos azonban megjegyezni, hogy a korábbi jelentések szerint a közösségi médiaalkalmazások közül e két videótartalom-platform követi a legjobban a felhasználói adatokat.
Mindazonáltal a YouTube még mindig a második legnépszerűbb platform a rajta eltöltött órák számát tekintve. A felhasználók 2022 folyamán havonta körülbelül 23 óra 9 percet töltöttek a YouTube-on, és a platformon eltöltött idő 32 perccel csökkent az előző évhez képest.
A lista harmadik helyén a Facebook áll havi 9 óra 43 perccel megelőzve a negyedik WhatsApp üzenetküldőt és az Instagramot.
A közösségi médiafelhasználók idejének jelentős részét felemésztő további platformok közé tartozik a Line (10 óra 59 perc), a Twitter (5 óra 28 perc), a Telegram (3 óra 57 perc), a Snapchat (3 óra 10 perc) és a Facebook Messenger (3 óra 7 perc).
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Street food van, utca nincs!
Lassan tér magához a pandémia után a food truckok piaca;…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >