Hosszabban időznek a felhasználók a TikTok-on, mint bármely más közösségi oldalon
A Meltwater és a We Are Social a havi rendszerességű közösségimédia-használat trendjeit monitorozza világszerte a 16 és 64 év közötti Android-felhasználók körében. Az Atlas VPN által az adatbázisokból származó bemutatott adatok szerint az internetezők online eltöltött idejük 38%-át töltik a közösségi médiában, amiből több időt szánnak a TikTok-ra, mint bármely más közösségi alkalmazásra.
Az átlagos felhasználó 2022 folyamán havonta 23 óra 28 percet töltött a TikTok-on, ami 3 órával és 51 perccel több, mint egy évvel korábban. A TikTok-on eltöltött idő összességében közel 282 órát tesz ki évente.
Ez az első alkalom, hogy a közösségi médiában töltött idő tekintetében a TikTok megelőzte a YouTube-ot. A közösségi médium népszerűségének ilyen mértékű megugrása egyedi és magával ragadó formátumának köszönhető, amely világszerte felhasználók millióinak figyelmét keltette fel.
Fontos azonban megjegyezni, hogy a korábbi jelentések szerint a közösségi médiaalkalmazások közül e két videótartalom-platform követi a legjobban a felhasználói adatokat.
Mindazonáltal a YouTube még mindig a második legnépszerűbb platform a rajta eltöltött órák számát tekintve. A felhasználók 2022 folyamán havonta körülbelül 23 óra 9 percet töltöttek a YouTube-on, és a platformon eltöltött idő 32 perccel csökkent az előző évhez képest.
A lista harmadik helyén a Facebook áll havi 9 óra 43 perccel megelőzve a negyedik WhatsApp üzenetküldőt és az Instagramot.
A közösségi médiafelhasználók idejének jelentős részét felemésztő további platformok közé tartozik a Line (10 óra 59 perc), a Twitter (5 óra 28 perc), a Telegram (3 óra 57 perc), a Snapchat (3 óra 10 perc) és a Facebook Messenger (3 óra 7 perc).
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás a hazai sajtfogyasztásról
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács célkitűzése, hogy több magyar…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >