Hosszabb éjszakai műszakkal versenyez a Burger King Amerikában
A gyorsétteremlánc így szeretné csökkenteni a versenytárs McDonalds előnyét, amely több piacon éjfélig vagy még tovább tart nyitva.
A Burger King bejelentette, hogy június
5-től csütörtöktől-szombatig hajnal kettőig vagy
még tovább tartja nyitva egységeit. Az „éjszakai
buli” stratégiai támogatására
szórakoztató reklámfilmet gyártottak és
agressszív szponzorációs kampányba és
promóciókba kezdtek az amerikai szórakozóhelyeken,
nightclubokban és bárokban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >