Hosszabb éjszakai műszakkal versenyez a Burger King Amerikában
A gyorsétteremlánc így szeretné csökkenteni a versenytárs McDonalds előnyét, amely több piacon éjfélig vagy még tovább tart nyitva.
A Burger King bejelentette, hogy június
5-től csütörtöktől-szombatig hajnal kettőig vagy
még tovább tartja nyitva egységeit. Az „éjszakai
buli” stratégiai támogatására
szórakoztató reklámfilmet gyártottak és
agressszív szponzorációs kampányba és
promóciókba kezdtek az amerikai szórakozóhelyeken,
nightclubokban és bárokban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >