Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Hosszabb éjszakai műszakkal versenyez a Burger King Amerikában
Hosszabb éjszakai műszakkal versenyez a Burger King Amerikában
A gyorsétteremlánc így szeretné csökkenteni a versenytárs McDonalds előnyét, amely több piacon éjfélig vagy még tovább tart nyitva.
A Burger King bejelentette, hogy június
5-től csütörtöktől-szombatig hajnal kettőig vagy
még tovább tartja nyitva egységeit. Az „éjszakai
buli” stratégiai támogatására
szórakoztató reklámfilmet gyártottak és
agressszív szponzorációs kampányba és
promóciókba kezdtek az amerikai szórakozóhelyeken,
nightclubokban és bárokban.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >